داده های زنجیره ای بیت کوین به سود نهنگ ها اشاره دارد!

داده های زنجیره ای بیت کوین به سود نهنگ ها اشاره دارد!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده های زنجیره ای یا همان داده های آن چین بیت کوین به نهنگ هایی که سود می برند، اشاره می کند! به نظر می رسد قیمت بیت کوین(BTC) در منطقه قیمتی 44 هزار دلاری جایگاه بالایی داشته است، در حالی که فعالیت نهنگ های زنجیره ای به توزیع اشاره دارد. قابل ذکر است، یک ربات تلگرام هشدار نهنگ به طور مداوم برای جریان های عظیم بیت کوین در صرافی های متمرکز فعال می شود.
توجه داشته باشید Onchain Edge برای اولین بار این هشدارها را در CryptoQuant در 22 دسامبر گزارش کرد و یک بیت کوین محلی را پیشنهاد کرد. به طور خاص، سه هشدار نهنگ در 11، 20 و 22 دسامبر، میانگین ورودی بیت کوین را در تمام صرافی هایی که بالاتر از 15 بیت کوین هستند، نشان می دهد. در نمودار دیگری، Onchain Edge نشان می دهد که چگونه هر افزایش ورودی مبادلات بیت کوین درست بعد از پامپ قیمت اتفاق می افتد. جالب این است که یک ترکیب برتر محلی در منطقه 44 هزار دلاری فوق الذکر دنبال می شود.
در همین حال، بیت کوین در 23 دسامبر در بازه قیمتی ثابت با قیمت 43721 دلار خرید و فروش می شود. بیت کوین در تاریخ 5 دسامبر برای اولین بار از آوریل 2022 وارد این محدوده شد، علیرغم اینکه آن را در 11 دسامبر از دست داد. به طور تصادفی، محدوده در اولین هشدار نهنگ گزارش شده از میانگین ورودی بیت کوین در همه صرافی ها از بین رفت. با این حال، بیت کوین چند بار قبل از ورود مجدد با موفقیت به آن در 20 دسامبر، دومین هشدار نهنگ دامنه حمایت را در حدود 42800 دلار دوباره آزمایش کرد.
با در نظر گرفتن همه چیز، ارز دیجیتال پیشرو بعد از این سومین هشدار نهنگ با لحظه ای تعیین کننده روبرو می شود. میانگین ورودی 18.15 بیت کوین در تمامی صرافی ها می تواند یک اقدام قیمت مرتبط دیگر در این محدوده را که در حال حاضر به 44729 دلار رسیده است، تسویه کند.
با این حال، تحولات بعدی تصمیم خواهد گرفت که آیا این روند صعودی یا نزولی خواهد بود. توجه به این نکته مهم است که بیت کوین در شاخص قدرت نسبی نشان می دهد. پیشنها می کند که بیت کوین حتی با سود بردن نهنگ ها و توزیع آن بر اساس تقاضای آینده می تواند افزایش یابد.