درخواست ضرب الاجل SEC برای تکمیل پرونده های ETF بیت کوین

درخواست ضرب الاجل SEC برای تکمیل پرونده های ETF بیت کوین
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبرهای منتشر شده، کمیسیون بورس و اوراق بهادار(SEC) مهلتی را برای بروزرسانی لحظه ای ETF بیت کوین در 29 دسامبر مشخص می کند. صادرکنندگانی که ضرب الاجل 29 دسامبر را رعایت نمی کنند، بخشی از موج اول تاییدیه های بالقوه بیت کوین ETF در اوایل ژانویه نخواهند بود. این خبر می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد و باید آن را زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید، صندوق قابل معامله در بورس(ETF) تنها چند روز فرصت دارد تا پرونده های خودش را نهایی کند تا به ضرب الاجل تعیین شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برسد. رویترز با استناد به یادداشت های عمومی و دو نفر از افراد اشنا به بحث گزارش داد، SEC برای متقاضیان ETF بیت کوین مهلتی تعیین کرده است تا اصلاحات نهایی S-1 را تا 29 دسامبر ثبت کنند.
بر اساس این گزارش ها، مقامات SEC در 21 دسامبر با نمایندگان حداقل هفت شرکت که امیدوار هستند ETF های بیت کوین را در اوایل سال 2024 راه اندازی کنند، ملاقات کردند. برخی از شرکت کنندگان در این جلسات شامل نمایندگانی از BlackRock و گری اسکیل بودند.
در این جلسات همچنین نمایندگانی از صرافی هایی که احتمالا محصولات جدید را فهرست می کنند، از جمله نزدک و بورس گزینه های هیئت مدیره شیکاگو و همچنین وکلا و ناشران حضور داشتند. طبق گزارش ها، تنظیم کننده ها به شرکت کنندگان در این جلسات گفتند که هر صادر کننده ای که ضرب الاجل 29 دسامبر را رعایت نکند، بخشی از موج اول تاییدیه های بالقوه بیت کوین ETF در اوایل ژانویه نخواهد بود.
النور ترت، روزنامه نگار فاکس بیزینس جزو اولین کسانی بود که در مورد ضرب الاجل گزارش داد. Terrett متعاقبا تاریخ اصلاحات نهایی همه S-1 ها را تا تاریخ 29 دسامبر تایید کرد. این روزنامه نگار در X نوشت که SEC به صادرکنندگان گفت که برنامه هایی که به طور کامل تکمیل شده و تا جمعه ثبت می شوند، در موج اول بررسی می شوند. همچنین تاکید کرد که پرونده های که در آن به ایجاد غیرنقدی اشاره شده باشد، رد خواهد شد.