دلایل تایید ETF که می تواند قیمت بیت کوین را به بالای 100 هزار دلار برساند

دلایل تایید ETF که می تواند قیمت بیت کوین را به بالای 100 هزار دلار برساند
  • 10:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

5 دلیل برای تاییدیه ETF بیت کوین، می توانند قیمت بیت کوین(BTC) را به بالای 100 هزار دلار برسانند. یک راه اندازی ETF بیت کوین می تواند دقیقا در گوشه و کنار باشد. کوین تلگراف توضیح می دهد که این دلایل چگونه می توانند قیمت بیت کوین را به بالای 100 هزار دلار برسانند.
توجه داشته باشید، بحث های گسترده ای در مورد راه اندازی و تایید ETF بیت کوین وجود داشته است. صندوق قابل معامله در بورس بعد از فروکش کردن هیجان اولیه سرمایه گذاران، منجر به اصلاح قیمت خواهد شد. در حالی که برخی از استدلال ها شایستگی دارند، آنها دیدگاه گسترده تر را نادیده می گیرند. تایید ETF بیت کوین از جنبه های مختلف مانند نوسانات، همبستگی با دارایی های مالی سنتی و نقدینگی بازار، تغییر دهنده بازی خواهد بود.
ارائه دهندگان ETF احتمالا مواری برای حمایت از تقاضای اولیه و جلوگیری از پیشروی بازار ایجاد کرده اند. با این حال، چه چند ساعت و یا چند ماه طول بکشد، این موارد می توانند در نهایت خالی شوند. در زمان بررسی یک بازه زمانی طولانی تر، ماه ها به جای روزها قیمت بیت کوین با تعادل بین تقاضای فوری و عرضه سکه ها در یک سطح قیمت مشخص تعیین می شود.
بیت کوین تایید می شود، رونق ها وارد بازار می شوند و صادرکنندگان برای تسلط با یکدیگر رقابت می کنند. سوال اولیه ای که باید در نظر گرفته شود این است که چرا باید منتظر ماند تا قیمت بیت کوین از بالاترین حد خود عبور کند تا شروع به سرمایه گذاری کرد. بیشتر افراد یا تنبل و یا محتاط هستند. یعنی در باز کرد حساب مبادله ای یا سرمایه گذاری در هر چیزی که تاییدیه کارگزار آنها را دریافت نکرده باشد، تردید دارند. حتی اگر گری اسکیل صندوق های سرمایه گذاری با پشتوانه بیت کوین را ارائه دهد، انگیزه کمی برای کارگزاران سرمایه کذاری سنتی برای ارائه چنین محصولاتی وجود دارد.