دلیل افزایش 12 درصدی دوج کوین

دلیل افزایش 12 درصدی دوج کوین
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق داده ‌های کوین مارکت کپ، قیمت دوج کوین، برجسته ‌ترین مقلد بیت کوین، در 24 ساعت گذشته بیش از 12 درصد افزایش یافته است. روز 24 مارس 2022، این ارز دیجیتال در صرافی بایننس به اوج روزانه 0.1384 دلاری خود رسید و طی سه روز گذشته 14 درصد افزایش یافته است.

به دلیل همین افزایش قیمت، دوج کوین موفق شد از نظر ارزش بازار به رتبه دوازدهم صعود کند و از نظر پایداری از دلار بایننس(BUSD) پیشی بگیرد. ارزش دوج کوین هم اکنون در زمان انتشار 18 میلیارد دلار است، اما هنوز با رکورد ارزش گذاری بیش از 90 میلیارد دلاری که در ماه مه گذشته ثبت شده بود فاصله دارد.

صرافی ارز مجازی بیت ‌کوین آمریکا، دوج کوین را در دستگاه‌ های خودپرداز ارزهای دیجیتال خود در سراسر ایالات متحده در دسترس قرار داده است و این می تواند دلیل دیگر افزایش قیمت اخیر دوج کوین باشد. این شرکت همچنین پشتیبانی از اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ را در اکتبر گذشته فعال کرده است و اخیرا به مشتریان خود امکان خرید و فروش لایت کوین را نیز ارائه نموده است.

صرافی بیت کوین آمریکا دارای 1800 دستگاه خودپرداز ارزهای دیجیتال در 312 ایالت می باشد. کیوسک جهانی آن امکان خرید ارزهای دیجیتال را با پول نقد یا فروش ارزهای دیجیتال آنها به صورت نقدی فراهم کرده است. افزودن دوج کوینبه سیستم پرداخت احتمالاً پذیرش جریان اصلی بزرگترین میم کوین را تقویت خواهد کرد.

Voyager، یک برنامه تجارت ارز دیجیتال، همچنین پشتیبانی از دوج کوین را در روز چهارشنبه، 23 مارس اضافه و به مشتریان خود اجازه می دهد تا ارز دیجیتال دوج کوین را ارسال و دریافت کنند. دوج کوین همچنین در روز چهارشنبه، 23 مارس به دلیل "روز ملی سگ" توجه زیادی به خود جلب کرد. برای اطلاع از قیمت لحظه ای دوج کوین به سایت ارز سنج مراجعه کنید.

پیش بینی قیمت دوج کوین در 2022

بهترین سال برای دوج کوین سال 2021 بوده است که در ماه می به بالاترین حد خود یعنی 0.7381 دلار رسید. دوج کوین در ابتدای ژانویه، 0.007 دلار معامله می شد و این بدین معنی است که تنها در چند ماه 12000 درصد افزایش یافته است. از آن زمان، حدود 70 درصد از ارزش خود را از دست داد و در پایان سال 2021، 0.1715 دلار معامله شد.

عوامل اصلی که به این رشد عظیم قیمتی کمک کرد، توییت ‌های سرمایه گذاران معروف از جمله ایلان ماسک و اینفلوئنسرهای معروف بوده است. آنها اعلام کردند که دوج کوین را به عنوان نوعی پرداخت برای محصولات و خدمات خود خواهند پذیرفت.
با پذیرش نهادی و افزایش پذیرش دوج کوین بعنوان نوعی پرداخت، کارشناسان معتقدند که قیمت دوج کوین در سال ‌های آینده همچنان در حال افزایش خواهد بود. آکادمی ارز سنج سایت رسمی آموزش ارز دیجیتال و برگزار کننده دوره های حضوری آموزش ارز دیجیتال در ارومیه می باشد. 

تگ ها