دوج کوین برترین کوین خریداری شده توسط  نهنگ های بایننس کوین 

دوج کوین برترین کوین خریداری شده توسط  نهنگ های بایننس کوین 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس گزارش WhaleStats و بخش بررسی 100 کیف پول دیجیتال بزرگ آن در زنجیره BNB (که قبلاً به عنوان زنجیره هوشمند بایننس،BSC شناخته می شد)، دوج کوین دوباره در لیست ده ارز دیجیتال برتر بزرگترین نهنگ های بایننس کوین مشاهده شده است.

نهنگ های بایننس کوین به خریدهای انبوه معروف می باشند و هم اکنون به غیر از دوج کوین، در لیست ارزهای دیجیتال خود یو اس دی کوین، بایننس کوین، بیبی دوج، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال نیز با حجم زیادی وجود دارند. تا زمان نگارش نهنگ ‌های بایننس کوین دارای 28,396,426 دلار دوج کوین بوده اند که 1.94 درصد از سبد سهام آنها را تشکیل می دهد و هم اکنون 4000 نهنگ برتر زنجیره BSC در حال هولدینگ می باشند.

10 توکن برتر خریداری شده توسط 100 نهنگ بزرگ زنجیره هوشمند بایننس به ترتیب یو اس دی کوین ، بایننس کوین، تتر، دلار بایننس، ارز دیجیتال Fame MMA، ارز دیجیتال BTCB، بیبی دوج ، دوج کوین و اتریوم بوده است.

براساس گزارشات اخیر U.Today، و طبق داده های IntoTheBlock، سودآوری دوج کوین پس از سقوط به زیر سطح 50 درصد پس از افت شدید قیمتی در اوایل ماه می در حال حاضر به 53 درصد افزایش یافته است و هولدرهای نهنگ هم اکنون بیش از 1 میلیون دلار ارز دیجیتال دوج کوین در کیف پول خود دارند.

افزایش سودآوری دوج کوین تا 53درصد و سیگنال های صعودی On-Chain 

بر اساس داده‌ هایIntoTheBlock، سودآوری بزرگترین میم کوین بازار دیجیتال، دوج کوین، پس از کاهش قیمت ‌ها در اوایل ماه جاری به زیر 50 درصد، اکنون نزدیک به 53 درصد افزایش یافته است. همچنین، سیگنال ‌های زنجیره ‌ای نشانه ‌های صعودی را برای دوج کوین همزمان با آخرین افزایش سودآوری آن نشان می دهند.

بر اساس داده هایIntoTheBlock، هولدر های بیش از یکسال دوج کوین در حال حاضر 62 درصد ، هولدرهای یکساله 33 درصد و هولدر های یک ماهه آن 4 درصد می باشند.

تحولات اخیر دوج کوین

بر اساس یک بیانیه مطبوعاتی، TAG Heuer، ساعت ساز لوکس سوئیسی، اعلام کرده است که اکنون ارزهای دیجیتال از جمله دوج کوین را به عنوان پرداخت از طریق مشارکت با BitPay می پذیرد. مشتریان TAG Heuer می توانند حداکثر 10000 دلار در هر تراکنش را با دوج کوین بپردازند.

همچنین در اوایل هفته گذشته، پلتفرم معاملات سهام رابین هود اعلام کرد که کیف پول جدید دیجیتال"رابین هود3"  را راه اندازی کرده که امکان نگهداری کلیدهای دیجیتال و کسب سود را برای کاربران فراهم کرده است و کاربران می توانند ارزهای دیجیتال از جمله توکن‌ های غیرقابل تعویض را بدون پرداخت هزینه در شبکه مبادله کنند و این بمعنای آن است که صاحبان دوج کوین در رابین هود قادر خواهند بود بدون کارمزد با دوج کوین معامله کنند.