رئیس سابق SEC می گوید ETF بیت کوین اجتناب ناپذیر است

رئیس سابق SEC می گوید ETF بیت کوین اجتناب ناپذیر است
  • 10:10 1402-10-19
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

چیزی برای تصمیم گیری باقی نمانده است. رئیس سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) می گوید که ETF بیت کوین اجتناب ناپذیر است. جی کلیتون، رئیس سابق SEC می گوید شکی وجود ندارد که آیا SEC یک ETF بیت کوین را تایید خواهد کرد یا خیر.
یکی از رئیس سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده می گوید که تایید شدن ETF بیت کوین حتمی است. جی کلایتون، رئیس سابق SEC در مصاحبه ای در 8 ژانویه با CNBC گفت که اکنون یک نتیجه قطعی است که SEC اولین ETF بیت کوین را برای تجارت در ایالات متحده تایید خواهد کرد. اگر ETF بیت کوین تایید شود، قیمت بیت کوین رشد قابل توجهی را تجربه می کند.
توجه داشته باشید که در ده سال گذشته، SEC هر درخواستی را برای ETF بیت کوین رد کرده است و دلیل آن نگرانی در مورد دستکاری احتمال بازار و تقلب است. با این حال، کلایتون اکنون موافقت می کند که تایید ETF قریب الوقوع است و خاطرنشان می کند که پویایی بازار اساسی برای بیت کوین طی پنج سال گذشته به شدت بهبود یافته است. او گفت که پنج سال پیش، فروش های شسشتو وجود داشت، نردبان ها وجود داشت، انواع چیزهایی وجود داشت که شما نمی خواهید به دلیل این خطر در دسترس عموم قرار دهید.
علاوه بر این، کلایتون رگولاتور را به دلیل حضور در جایی که هستند ستایش کرد و گفت که این یک قدم بزرگ رو به جلو برای آژانس است که با افشای ETF بیت کوین از سمت شرکت هایی مانند BlackRock و Fidelity راحت باشد. او اضافی کرد که تاکنون، سطح مناسبی از زیرساخت برای نگهداری و ایمن سازی صحیح بیت کوین به گونه ای که آن را برای فعالان بازار مالی سنتی در دسترس قرار دهد، وجود نداشته است.