راه اندازی مجدد Shibarium

راه اندازی مجدد Shibarium
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از تعطیلی موقت، Shibarium بازگشته و دوباره راه اندازی شده است. انتشار بلاک چین لایه 2 قیمت BONE را به سمت بالا سوق داده است و نقاط عطف جدیدی را برای توکن ثبت کرده است.

راه اندازی مجدد Shibarium روند صعودی را برای BONE رقم میزند:

Bone Shibaswap (BONE) در 24 ساعت گذشته پس از راه اندازی مجدد رسمی شیباریوم و باز شدن برای عموم در روز پنجشنبه، 24 آگوست، افزایش قیمت گسترده ای در حدود 17 درصد را ثبت کرده است. تعداد آدرس های BONE نیز به 90151 افزایش یافته است در حالی که نرخ سوختن توکن های SHIB بالاست. بر اساس CoinMarketCap، در حال حاضر، توکن BONE با حجم معاملات 24 ساعته بیش از 11 میلیون دلار، 1.40 دلار ارزش دارد.  گزارش‌ها نشان می‌دهند که 68 درصد از دارندگان BONE در موقعیت بسیار سودآوری قرار دارند و احتمالاً سودهای کلانی به دست خواهند آورد. در مقابل، 19 درصد دارندگان در حال حاضر در وضعیت قرمز قرار دارند و با برخی ضررها دست و پنجه نرم می کنند. 13 درصد باقی مانده از دارندگان BONE خود را در نقطه ای از ثبات میبینند و هیچ سود یا ضرری را تجربه نکرده اند.Shytoshi Kusama ، توسعه‌دهنده اصلی Shibarium، قبلاً برنامه‌هایی را برای اضافه کردن ویژگی‌ها و ترفندهای جدید برای جلوگیری از تعلیق دیگر توضیح داده بود. او همچنین اظهار داشت که تیم شیبا اینو قصد دارد یک هویت خودمختار (SSI) را در شیباریوم ادغام کند. علاوه بر این، او گفت که بلاک چین لایه 2 که اخیراً راه اندازی شده است، در نهایت به وضعیت پایداری دست یافته است و به کاربران اطمینان می دهد که تمام مزایای شبکه اصلی از جمله گزینه های بیشتر برای استکینگ BONE را به ارائه میدهد. پس از دو روز آزمایش و تغییر پارامترها برای رسیدن به حالت "آماده"، Shibarium اکنون بهبود یافته و بهینه شده است. اعتبار‌دهنده‌های اضافی فعال خواهند شد و گزینه‌های بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

جامعه SHIB از راه اندازی مجدد و تغییرات Shibarium استقبال می کند:

تیم SHIB پس از شروع دشوار راه حل لایه 2 اتریوم، انتشار Shibarium را پیش بینی کرده است. شبکه اصلی شیباریوم پس از اولین راه اندازی خود، عملیات خود را متوقف کرد و برای تقویت شبکه خود تحت پیکربندی مجدد و آزمایش قرار گرفته است. به گفته توسعه دهندگان، دلیل تعلیق این شبکه به دلیل ترافیک بالا و افزایش قابل توجه پذیرش است، با بیش از 10 میلیون کیف پول جدید ثبت شده در این پلتفرم. با این حال، کوساما به جامعه SHIB اطمینان داده بود، و اظهار داشت که شبکه اصلی تنها در حال انجام چند تغییر است و به زودی راه اندازی می شود، قوی تر از نسخه قبلی خود. عملکرد قیمت شیبا اینو نیز به دنبال تعطیلی موقت شیباریوم اندکی کاهش یافت. اما ارز دیجیتال در حال حاضر در روند بهبودی است و در حال رشد است تا به یکی از مد روزترین میم کوین ها در فضای کریپتو تبدیل شود. راه اندازی مجدد اخیر آدرس های فعال در شبکه اصلی شیباریوم را به بیش از 50000 رساند و انتظار می رود این رقم همچنان در حال افزایش باشد. توسعه دهنده اصلی کوساما همچنین قول داده است که ظرفیت شبکه لایه 2 را 1500 درصد افزایش دهد تا ایمنی، تمرکززدایی و استحکام آن را بهبود بخشد. اخیراً، Shiba Inu گام‌های جدیدی در فضای رمزنگاری برداشته است و به مناطق جغرافیایی جدید گسترش یافته است تا پذیرشاین توکن را تسهیل کند. این میم کوین اکنون از طریق Binance Pay، یک فناوری پرداخت ارز دیجیتال که توسط صرافی Binance پشتیبانی می‌شود، در دسترس بازرگانان برزیلی است.