راه اندازی مجموعه NFTهای Baby Doge

راه اندازی مجموعه NFTهای Baby Doge
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیبی دوج، ارز دیجیتال ایجاد شده توسط طرفداران جامعه دوج کوین که با هدف افزایش سرعت تراکنش ها و توسعه بیشتر از دوج کوین ساخته شده است، مجموعه ای از توکن های غیر قابل تعویض،NFT را راه اندازی کرده است.

NFTهای این پروژه ابتدا برای تعداد محدودی از کاربران راه اندازی و در تاریخ 20 آوریل فعال شده است و اکنون این کاربران مجازند حداکثر سه NFT بیبی دوج داشته باشند.

مجموعه NFTهای بیبی دوج از 10.000 تم بیبی دوج تشکیل شده که از 200 ویژگی این آیتم که شامل چشم ‌ها، سرپوش، لباس ‌هایشان و موارد دیگر است، تولید شده ‌اند. هر توکن به عنوان یک توکن ERC-721 در بلاک چین اتریوم ذخیره و از طریق سیستم IPFS میزبانی می شود.

IPFS مخفف InterPlanetary File System به معنای فایل سیستم بین سیاره‌ای است که در واقع یک سیستم توزیع فایل همتا به همتا و غیر متمرکز می باشد این پروتکل و شبکه همتا به همتا برای ذخیره و به اشتراک گذاری داده ها در یک سیستم فایل توزیع شده توسعه یافته شده است.

IPFS از آدرس دهی محتوا برای شناسایی منحصر به فرد هر فایل در یک فضای جهانی که همه دستگاه های محاسباتی را به هم متصل می کند، استفاده می کند و کاربران به کمک آن می ‌توانند تجربه بهتری در استفاده از فضای اینترنت داشته باشند. همچنین IPFS شباهت های زیادی به بیت تورنت دارد.

راه اندازی و توسعه بیبی دوج

راه اندازی مجموعه NFT بیبی دوج تاکنون موفقیت آمیز بوده و بیبی دوج کوین در توییتر ترند شده است. خود ارز دیجیتال به گونه ای طراحی شده است که در طول زمان کمیاب تر شود و دارندگان بیبی دوج به طور خودکار توکن های بیشتری را دریافت می کنند.

هر تراکنش در شبکه شامل 10 درصد است که از این میزان 5 درصد بین دارندگان توکن توزیع و نیمی دیگر به نقدینگی آن اضافه می شود. عرضه بیبی دوج از 420 کوادریلیون توکن شروع و تا کنون بیش از 125 کوادریلیون برابر با حدود 42.5 درصد از عرضه کل اولیه را سوزانده است و اکنون برای معامله در صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ در دسترس می باشد.

براساس ادعای بیبی دوج کوین، این توکن بیش از حد کاهش تورم و یک شکل بهبود یافته از دوج کوین است که با عرضه 420 کوادریلیون بیبی دوج دارای ارزش بازار 621 میلیون دلار و دوج کوین دارای ارزش بازار حدود 27 میلیارد دلار می باشد.

براساس وب سایت رسمی آن، این ارز دیجیتال در تاریخ 1 ژوئن21 در زنجیره هوشمند بایننس راه اندازی و تنها دو هفته پس از آن تاریخ شاهد افزایش 1000 درصدی قیمت بوده است. در اوایل سال جاری، حامیان این ارز دیجیتال، از طریق کمپینی برای دریافت این توکن در فهرست صرافی ‌های ارزهای دیجیتال بایننس تجمع کردند. لازم به ذکر است بایننس هنوز آن را فهرست نکرده است.