راه اندازیApeCoin (APE)

راه اندازیApeCoin (APE)
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

صاحبان NFT های Bored Ape Yacht Club (BAYC) قرار است یک توکن کاملاً جدید به نام ApeCoin (APE) را به عنوان انگیزه دیگری برای عضویت در باشگاه دارایی دیجیتال انحصاری دریافت کنند. از جمله دارندگان مشهور این توکن امینم، استف کری، جیمی فالون و مارک کوبان هستند.
توسعه‌ دهنده توکن جدید ApeCoin DAO می باشد و به طور مشخص از Yuga Labs جدا است. صاحبان NFT های BAYC می توانند هر کدام تقریباً 10000 توکنApeCoin داشته باشند، همچنین قرار است بزودی 1 میلیارد توکن ApeCoin منتشر و در بین مالکان و کاربران مختلف توزیع شود.
براساس داده های وب ‌سایت ApeCoin DAO، 62 درصد از کل عرضه به صندوق اکوسیستم اضافه می‌ شود که 14 درصد آن به شرکت‌ کنندگان راه‌ اندازی داده خواهد شد و 9.75 درصد توکن ‌ها در اختیار سازندگان BAYC، و سهم یوگا لبز 8 درصد خواهد بود و 6.25 درصد باقی‌ مانده قرار است به بنیاد جین گودال، یک موسسه خیریه که به حفظ زیستگاه شامپانزه‌ ها اختصاص دارد، اهدا شود. بدین ترتیب توکن از نظر فنی از یوگا لبز جدا خواهد بود.

موارد استفاده ApeCoin

یوگا لبز قرار است ApeCoin را به ‌عنوان توکن اصلی برای همه محصولات و خدمات جدیدی که از یوگا لبز پدید می ‌آیند، به طور کامل بپذیرد. طبق گفته یوگا لبز، این پروژه شامل یک سیستم بلاک ‌چین بازی برای کسب درآمد است که هنوز منتشر نشده است که تیم یوگا لبز قصد دارد آنرا اواخر امسال با توسعه ‌دهنده بازی nWay منتشر کند.
ApeCoin همچنین در بازی آینده Benji Bananas استفاده خواهد شد، یک بازی از شرکت بازی‌ های بلاک چین مستقر در هنگ کنگ Animoca Brands، که مالک nWay می باشد، منتشر خواهد کرد.
یکی از بنیانگذاران Animoca Brands و عضو هیئت مدیره ApeCoin DAO به کوین تلگراف گفت که ApeCoin گامی رو به جلو در پیشرفت NFTها است. او اظهار داشت که ApeCoin قرار است به دوج کوین NFTها تبدیل شود. وی نسبت به آینده ApeCoin بسیار خوش بین است، همچنین او خاطرنشان کرد که ابزار بلافاصله از طریق بازی ها ارائه خواهند شد.

دستاوردهای Bored Ape Yacht Club

از زمان راه‌ اندازی در آوریل سال گذشته، Bored Ape Yacht Club رشد بسیاری کرده و جزء بهترین مجموعه‌ های NFT قرار گرفته است و همچنان به اضافه کردن افراد مشهور به فهرست مالکان خود، از جمله پاریس هیلتون، این مسیر را ادامه خواهد داد.
 هفته گذشته، Yuga Labs دو تا از بزرگترین پروژه های NFT ، CryptoPunks و Meebits را خریداری و تسلط خود را در بازار در حال رشد NFT گسترش داد. براساس داده های وب سایت رسمی ApeCoin برای خرید در تمام صرافی های اصلی در دسترس خواهد بود.
 

تگ ها