رد درخواست عضویت هیئت مدیره توییتر توسط ایلان ماسک

رد درخواست عضویت هیئت مدیره توییتر توسط ایلان ماسک
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

به گفته مدیر اجرایی این شرکت، ایلان ماسک، رئیس میلیاردر تسلا، از پیوستن به هیئت مدیره توییتر خودداری کرده است. پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر در 11 آوریل اعلام کرد که ایلان ماسک به هیئت مدیره توییتر نخواهد پیوست.

پیش از این در 9 آوریل پاراگ آگراوال، مدیرعامل توییتر اعلام کرده بود که ایلان ماسک عضو هیئت مدیره توییتر خواهد بود، اما به نظر می رسد که این تصمیم پس از رد درخواست توسط میلیادر آمریکایی، ایلان ماسک لغو شده است.

هیئت مدیره با هدف بهبود عملکرد توییتر این پیشنهاد را به وی داده است همچنین ایلان ماسک اگر تصمیم می گرفت این سمت را بگیرد باید یک بررسی پیشینه در مورد توییتر انجام می داد. وی افزود که توییتر همچنان پذیرای نظرات ایلان ماسک به عنوان بزرگترین سهامدار خود خواهد بود.

شایعاتی در خصوص افزایش سهام میلیادر آمریکایی، ایلان ماسک

شایعاتی مبنی بر درخواست ایلان ماسک برای افزایش سهام وی در توییتر وجود دارد، بسیاری می گویند همزمانی عدم عضویت ایلان ماسک در هیئت مدیره با درخواست افزایش سهام وی باعث این گمانه زنی ها شده است.

اعضای هیئت مدیره اعلام کردند: موافقت با این پیشنهاد می تواند به دنبال افزایش سهم ایلان ماسک رخ دهد، از این رو هیئت مدیره تصمیم گرفته تا سهام او را به 14.9 درصد محدود بکند.

به نظر می رسد همانگونه که ایلان ماسک در هفته گذشته از نحوه آزادی بیان در توییتر شکایت کرده است، امتناع او از پیوستن به هیئت مدیره به او اختیار عمل بیشتری در مورد رفتار وی در پلتفرم خواهد داد.

از زمان در اختیار گرفتن سهام 9.2 درصدی از سهام توییتر، فعالیت ها و ایده های بسیاری از جمله افزودن دکمه ویرایش به پلتفرم و نظرسنجی در مورد نحوه بهبود عملکرد توییتر بلو در اکانت ایلان ماسک انجام شده است.

یکی از این نظرسنجی ها تبدیل دفتر مرکزی توییتر به یک پناهگاه بی خانمان ها در زمان کووید19 بوده است که از 1.9 میلیون پاسخ دهنده، 91 درصد فکر می کنند که این ایده خوبی است.

همچنین درخواست ایلان ماسک برای تبدیل دوج کوین به ارز دیجیتال پرداخت برای پلتفرم توییتر نیز از دیگر درخواست های وی بوده است. ارز دیجیتال محبوب ایلان ماسک، دوج کوین، هفته گذشته با انتشار اخبار مبنی بر خرید سهام او در توییتر، 20 درصد افزایش یافت که در چند روز گذشته چند درصد کاهش یافته و اکنون با 0.147 دلار معامله می شود. سهام توییتر نیز هفته گذشته پس از اعلام خرید سهام توسط ایلان ماسک بیش از 27 درصد افزایش یافته است. برای اطلاع از قیمت دوج کوینبه سایت ارز سنج مراجعه کنید.

تگ ها