روند صعودی برخی از آلت کوین ها همزمان با انتظار برای نتایج جلسهFED

روند صعودی برخی از آلت کوین ها همزمان با انتظار برای نتایج جلسهFED
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که معامله گران بازار منتظر بیانیه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در مورد افزایش بعدی نرخ بهره می باشند، قیمت ها در تمام بازارهای مالی پایین مانده است. در حال حاضر، اجماع بازار بر افزایش 0.75 واحدی نرخ بهره است و تنها 20 درصد تحلیلگران افزایش 1 درصدی را پیش بینی کرده اند.

سهام در انتظار افزایش نرخ بهره جدید ارزش خود را کاهش داده است. بدین ترتیب داو جونز 0.75 درصد کاهش یافته، S&P 500 و نزدک نیز به ترتیب 0.79 درصد و 0.64 درصد افت کرده اند. قیمت بیت کوین نیز همزمان در یک نبرد شکست خورده در مرز 19000 دلار تثبیت شده است، قیمت اتریوم هم با پیروی از بیت کوین و سهام به پایین ترین سطح خود پس از ادغام رسیده است. ادغامی که انتظار می رفت باعث افزایش قیمت اتریوم و توکن های مرتبط با آن باشد.

از سوی دیگر؛ با وجود روند کاهشی اتریوم، مرج اتریوم با موفقیت به پایان رسیده و سهامداران و اعتباردهندگان بازدهی مناسبی را از آلت ‌کوین گرفته اند و خریداران و معامله‌ گران اتریوم از پوزیشن های لانگ خود سود برده اند. در حالت تئوری و ایده‌ آل، اگر برنامه‌ های کاربردی اتریوم و کاربران فعال همچنان به انباشت دارایی ادامه دهند قیمت اتریوم در طولانی مدت طبق پیش بینی توسعه دهندگان افزایش خواهد یافت.

انتظار روند صعودی برخی  آلت کوین های مارکت

همزمان با روند تثبیت و کاهش مارکت دیجیتال از منظر ساختار بازار و تحلیل تکنیکال، چند تحول جالب در حال رخ دادن است. قیمت لیدو دائو به عنوان اولین آلت کوین صعودی بازار همزمان با ادغام و کاهش اتریوم اصلاح شده و در یک روند صعودی قرار گرفته است. 

دیگر کوین صعودی بازار، ریپل نیز نوسانات صعودی خود را پس از ادغام اتریوم ادامه داده است و با توجه به حمایت جامعه از این دارایی در گپ های اجتماعی در یک روند تثبیت و صعودی مداوم قرار داشته است. ریپل همچنین اخیرا از دادگاه عالی ایالات متحده خواسته تا پرونده این شرکت را با کمیسیون بورس و اوراق بهادار،SEC به پایان برساند. به گفته کارشناسان اگر ریپل از SEC عبور کند قیمت ریپل افزایش بیشتری خواهد یافت.

ساختار بازار الگوراند نیز جالب به نظر می رسد. قیمت الگوراند به طور کامل روند صعودی بازار را پشت سر گذاشته و اکنون در محدوده مشابه سال‌ های 2019 و 2020 معامله می ‌شود. با ادامه روند و افزایش حجم خرید الگوراند، تغییر میانگین متحرک به سمت سطح حمایت می ‌تواند به 0.69 دلار صعود کند و بسته شدن معاملات روزانه بالای 0.80 دلار نشان‌ دهنده تایید بازگشت روند صعودی است.

با این حال این خبر پیشنهاد خرید نبوده و در نهایت، این فدرال رزرو است که با اقدام خود مسیر حرکت بعدی بازار را تعیین خواهد نمود.
 

تگ ها