رونمایی از بازی Cosmic Champs برای کسب درآمد

رونمایی از بازی Cosmic Champs برای کسب درآمد
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد بازار NFT در حال حاضر بیشتر و شدیدتر از همتایان بلاک چین خود می باشد زیرا نشان دهنده همگرایی دنیای دیجیتال و فیزیکی است. برندهای شناخته شده جهانی از NFT ها برای راه اندازی کمپین های تجربی و با قابلیت دیجیتالی استفاده می کنند.

همچنین دامنه ابتکاراتی که یک کاربر می تواند کشف کند نامحدود است. در حالی که مردم می ‌توانند از طریق NFT نقشه ‌های مجازی بخرند، یا با قرار گرفتن در معرض سرمایه‌گذاری در صنعت بازی ‌های بلاک چین، یک نمونه کار بسازند. فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری گسترده دقیقاً دلیلی است که بانک سرمایه ‌گذاری جفریز پیش ‌بینی ارزش بازار NFT خود را به بیش از 35 میلیارد دلار در سال 2022 و بیش از 80 میلیارد دلار در سال 2025 افزایش داده است.

Cosmic Champs در بلاک چین الگوراند و بصورت P2E است و به شما امکان می ‌دهد با NFTهای سه بعدی نادر در زمان واقعی مبارزه کنید. Cosmic توسط توکن اصلی خود COSG اداره می شود که می توان از آن برای موارد مختلفی از جمله شرط بندی، رای دادن به تغییرات بازی یا حتی ادعای NFT های کمیاب استفاده کرد.

NFT ها

NFT های Cosmic Champs در اشکال و اندازه های مختلفی هستند که در چهار دسته زیر قرار می گیرند:
-    Champs (قهرمانان)
-    Ships (کشتی ها)
-    Planets (سیاره ها)
-    Treasure (گنج پراکنده در سیاره ها)

•    قهرمانان NFT شخصیت هایی هستند که با آنها وارد نبرد می شوید و به شکل سربازان سابق، قاچاقچیان و ربات های با سیم داغ، در میان دیگر ناسازگاری های کیهانی هستند.

•    کشتی ‌های NFT یک پایگاه، یک عملیات معدنی و یک وسیله نقلیه هستند که به شما امکان می ‌دهند با Champs خود پهنه بزرگ کیهان را  بپیمایید.

•    دارندگان سیاره NFT از امتیاز میزبانی نبردها در عرصه های سیاره خود برخوردار هستند. در حالی که نبردها در اطراف آنها بیداد می کند، آنها می توانند عقب بنشینند و سهم خود را از فضا دریافت کنند. 

•    گنج NFT برای پاداش دادن به برندگان مسابقات و کاربرانی که به سایر دستاوردهای درون بازی دست می یابند، وجود دارد. انواع اقلام عجیب و غریب و شگفت انگیز در سراسر کیهان پراکنده شده اند.

توکن COSG قرار است همزمان با ارائه نسخه بتا بازی و NFT های فصل اول در سه ماهه دوم 2022 وارد بازار شود. اگرچه آنچه بیان شد ممکن است در نوع خود هیجان انگیز به نظر برسد، اما فراموش نکنید که همه اینها همراه با مزیت اضافی کسب درآمد در حین بازی می باشد.

توکن درون برنامه ای Cosmic Gold

طلای کیهانی (COSG) نماد حاکمیتی برای جهان کیهانی قهرمانان است و توسط بازیکنان Cosmic Champs به دست می ‌آید. مقدار محدودی ازCOSG  در کیهان وجود دارد که بر اساس یک برنامه از پیش تعیین شده اعطا شده است. با برنده شدن در نبردها و انجام سایر وظایف در جهان کیهانی، درامد دلاری به دست آورید.

COSG  برای کسب جوایز شرط ‌بندی، ورود به بازی‌ های جایزه NFT، ساخت کشتی‌ های جدید و شرکت در مدیریت بازی استفاده می شود.

Cosmic Champs قصد دارد از قدرت فناوری بلاک چین برای ایجاد سرورهای بازی منبع باز، توزیع شده و شفاف استفاده کند. این پلتفرم دموکراتیک و بسیار فراگیر است، به این معنی که مکانیک بازی تنها در صورتی قابل تغییر است که اکثریت شبکه به آن رای مثبت دهند.

آینده گیمینگ در فضای بلاک چین

آینده در فضای بازی NFT روشن به نظر می رسد، رشد اخیر در بازار NFTها واقعاً خارق‌العاده بوده است. ارزش آن از 100 میلیون دلار در سال 2020 به بیش از 21 میلیارد دلار در سال 2022 رسیده است.

سرمایه گذاران به طور فزاینده ای به NFT ها به عنوان دارایی های کالایی مانند نقره، طلا یا حتی آثار هنری نگاه می کنند. پلتفرم‌ های P2E مانند Cosmic Champs مزیت اضافی کسب درآمد در زمان رشد را افزوده و گیمرها بیشتر از همیشه از بازی و کسب درآمد لذت می برند و همچنان قدرت اصلی آن برای رشد در آینده نهفته است.

تگ ها