رونمایی از توکن‌ های دیجیتال آب با نام H2ON 

رونمایی از توکن‌ های دیجیتال آب با نام H2ON 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

H2O Securities، شرکت زیرساخت مستقر در آفریقای جنوبی، 150 میلیون دلار برای معرفی توکن‌ های دیجیتال آبی جمع آوری کرده است. این وجوه سرمایه گذاری توسط GEM Digital، شرکت سرمایه گذاری جهانی در این پروژه سرمایه گذاری شده است.

طبق برنامه های عملیاتی H2O Securities، وجوه حاصل از راه اندازی توکن آب تنها برای اهداف زیرساختی صرف خواهد شد و این شرکت از آن برای تسهیل تامین آب به مکان هایی که فاقد آب شیرین کافی هستند، استفاده خواهد نمود. این توکن، اولین توکن آب دیجیتال در جهان خواهد بود.

بخشی از اهداف شرکت H2O Securities ایجاد تغییرات توسعه در سیستم زیرساخت آب جهانی است. این شرکت از طریق گسترش عملیات خود، در جهت افزایش دسترسی به آب شیرین در نقاط مختلف جهان تلاش خواهد کرد.

براساس اظهارات شرکت H2O Securities، استفاده از توکن ها برای تولید سرمایه و سود برای پروژه ‌های خود یک رویکرد زمانبر خواهد بود. در مقایسه با روش سنتی، زمانی را که تامین ‌کنندگان آب برای تحویل به مشتریان جدید صرف می‌کنند، کاهش می‌ یابد.

شرکت سرمایه گذاری دیجیتال GEM

شرکت سرمایه گذاریGem Digital مستقر در باهاما، تا 3.4 میلیارد دلار ارزش دارد GEM Digital از طریق سرمایه گذاری 150 میلیون دلاری، بر پروژه توکن هایH2ON نظارت خواهد کرد. سرمایه ‌گذاری روی توکن H2ON اولین ورود GEM Digital به یک مشارکت مبتنی بر فن آوری نیست. این شرکت پیش از این در چندین پروژه با تمرکز بر ایجاد بهبود محیط زیست و شرایط زندگی افراد شرکت کرده است.

این شرکت سابقه سرمایه گذاری با Neos Ocular، شرکت لیزر بهبود بصری برای نابینایان را دارد. علاوه بر این، در پروژه تغییرات تکنولوژی در زمینه بازیابی ضایعات مواد غذایی سرمایه گذاری کرده است و تمایل این شرکت بیشتر شرکت در پروژه های بشردوستانه و نوآورانه است.

راه اندازی ارز دیجیتال H2ON

در 6 جولای این دو شرکت اعلامیه مشترکی در مورد توکن های آب H2ON منتشر کردند. جولیوس استین، مدیر عامل شرکت H2O Securities، اظهار داشت که تمرکز پروژه سرمایه گذاری توکن H2ON عمدتاً در تأمین مالی جهانی پروژه های آب و بر جنبه های مهندسی پروژه ها خواهد بود.

علاوه بر این، توکن آب H2ON در روز دوشنبه 4 جولای در بورس بیت‌ مارت فهرست شده است. پس از فهرست شدن در بیت‌ مارت، این توکن از روز پنجشنبه 7 جولای در بازارهای ثانویه فهرست خواهد شد. فهرست گسترده تر، افراد بیشتری را قادر می سازد تا در این سرمایه گذاری شرکت کنند.
 

تگ ها