رونمایی اسنوپ داگ از

رونمایی اسنوپ داگ از
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

اسنوپ داگ، رپر افسانه ای اخیراً برند نمادین Death Row Records را خریداری کرده است. او اکنون صاحب شرکت استودیو موسیقی می باشد که آغاز کارش از آنجا بوده است،

اما قرار است با آن چه کند؟ Death Row Records یک NFT خواهد بود؟ واقعا؟ هنگامی که اسنوپ داگ برند Death Row Records را از گروه موسیقی MNRK خریداری کرد بهBusinessWire گفت: من از فرصتی که برای به دست آوردن نام تجاری نمادین و مهم فرهنگی Death Row Records به دست آمده، هیجان‌زده و قدردان هستم، همچنین این نماد ارزش آتی بسیار بکری خواهد داشت. داشتن مالکیت برندی که در ابتدای کارم و به عنوان یکی از بنیانگذاران آن بخشی از آن بودم، احساس خوبی دارد.

اسنوپ داگ در مسیر متاورس وNFT ها 

چند ماه پیش، اسنوپ داگ اعلام کرد که یک گروه Bored Ape Yacht از NFT ها خریداری کرده و آماده سرمایه گذاری در متاورسSandbox خواهد بود. طبق گزارش سایتNewsBTC اسنوپ داگ کاملا جدی وارد بازار NFT ها شده است.

چند هفته پیش، سوپراستار رپر از همکاری با متاورس Sandbox خبر داد و قرار است آنجا قطعه ای از دنیای مجازی او باشد. همچنین آواتارهای اسنوپ و سایر NFT های الهام گرفته از اسنوپ نیز برای فروش وجود خواهند داشت.

او حتی اجرای زنده نیز متاورس مجازی خود را خواهد داشت، رویدادی که در حال حاضر در حال توسعه زیر ساختهای آن می باشد. توسعه طرح به سرعت پیش می رود و آواتارهای اسنوپ در حال حاضر گسترش می باشند، و او در حال معاشرت با خانواده سلطنتی NFT، گری وی است.

اسنوپ داگ همچنین اخیرا آخرین آلبوم خود B.O.D.R را منتشر کرده است که مخفف "Bacc on Death Row" است. برای بخش NFT از انتشار، او با Gala Games، یک شرکت بازی های بلاک چین، شریک شده است. از طریق فروشگاه گالا موزیک، مردم می‌توانند نسخه‌ای را خریداری کنند که دارای 3 آهنگ جایزه است و 5 هزار دلار قیمت دارد.
اسنوپ داگ در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: صنعت موسیقی همیشه در حال تغییر خواهد بود و فناوری بلاک چین این قدرت را دارد که دوباره همه چیز را تغییر دهد و مسیر را به نفع هنرمندان و طرفداران منحرف کند و همچنین وی با قرارداد گالا موزیک همچنان در صدر خواهد بود.

اسنوپ داگ برند Death Row Records را خریداری و آلبومی با عنوان "Bacc on Death Row" را درست قبل از اجرا در استیج، در Superbowl منتشر کرد. بی شک او تنها فردی ست که Death Row و متاورس را با موفقیت ترکیب کرده است و متاورس او روز به روز بزرگتر خواهد شد.

تگ ها