سرقت پول های مردم از طرف FTX برای کمک های سیاسی

سرقت پول های مردم از طرف FTX برای کمک های سیاسی
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرقت دارایی های کاربران صرافی FTX برای کمک های سیاسی! بهتره بدونین در دادگاه SBF که دیروز برگزار شد، نیشاد سینگ(Nishad Sing) اعتراف کرد که وجوه و دارایی های مشتریان رو واسه کمک های سیاسی به سرقت می برده و به همین دلیل صراف ارز دیجیتال FTX ورشکست شد. نیشاد سینگ مدیر سابق مهندسی صرافی FTX، یکی دیگه از اعضای مهم مدیریت صرافی و حلقه داخلی SBF توسط قاضی هست! ورشکستگی این صرافی یکی از عواملی بود که روی قیمت ارز دیجیتال تاثیرات زیادی داشت.
بیشتر اعتراف های نیشاد سینگ معمولا درباره دخالت صرافی های ارز دیجیتال در کمک های مالی غیرقانونی سیاسی بود. از جمله این واقعیت که حساب های اون بدون اجازه قبلی مورد استفاده قرار می گرفتن. نیشاد سینگ به دادگاه اعلام کرد که وجوه دزدیده شده مشتریان یا کاربران به حسابش واریز میشد و بعدا از این وجوه واسه کمک های مالی سیاسی استفاده می کرد. این شخص اعلام کرد که وجوه به سرقت برده شده واسه سرمایه گذاری و هزینه های دیگه  استفاده شده.
الان که نیشاد سینگ به سرقت ارزهای دیجیتال کاربران صرافی FTX اعتراف کرده، باید بتونه خسارت های وارد شده به کاربران رو جبران کنه و دارایی های مشتریان رو به حسابشون برگردونه. توجه داشته باشین که نیشاد سینگ در دادگاه گفت که رایان سلامه، مدیر عامل قبلی صرافی ارز دیجیتال FTX که قبلا به نقش خودش در طرح مالی مبارزه های انتخاباتی اعتراف کرده، معمولا حساب بانکی سینگ رو دستکاری کرده تا پول رو به سمت اهداف مختلف سیاسی هدایت کنه و به این طریق دارایی های به سرقت برده شده برای کمک های مالی سیاسی مورد استفاده قرار بگیرن.
علاوه بر تراکنش های دیجیتالی، نیشاد سینگ در دادگاه SBF اعتراف کرد که چک های سفید امضا شده رو در اختیار تیمی به رهبری دو برابر گابریل بنکمن و فردی قرار داده که از اون ها واسه مشارکت سیاسی استفاده می کرد.
 

تگ ها