سرمایه گذاری 100 میلیون یورویی بایننس در فرانسه

سرمایه گذاری 100 میلیون یورویی بایننس در فرانسه
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

بایننس از سرمایه گذاری 100 میلیون یورویی برابر با 108 میلیون دلار در فرانسه و همکاری این شرکت با استارت آپ Station F در پاریس خبر داده است. هدف صرافی ارز دیجیتال بایننس از این همکاری گسترش ردپای خود را در اروپا می باشد.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، روز چهارشنبه برابر با 13 آوریل در نشست هفته بلاک چین پاریس گفت: فرانسه پیشرو صنعت ارز دیجیتال در اروپا است از این رو در نظر داریم تا همکاری خود را با شرکت های دیجیتال فرانسه گسترش دهیم.

حمایت زیر مجموعه های بایننس از استارت آپ های فرانسوی

به عنوان بخشی از این معامله، استارت آپ ها از حمایت تیم های بایننس کوین چین، NFT لبز و بایننس لبز برای توسعه ایده ها و همکاری های بالقوه خود با شرکای بایننس بهره مند خواهند شد. رکسان وارزا، مدیر ارشد Station F ، گفت: برای همه افرادی که مایل به درک بهتر بلاک چین و ارزهای دیجیتال هستند این همکاری مفید خواهد بود. همچنین امیدواریم این همکاری امکان ورود علاقه مندان به دنیای وب 3 را تسهیل نماید.

افزودن خدمات پشتیبانی مشتریان تلفنی در بایننس

در سخنرانی افتتاحیه اجلاس پاریس، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس همچنین گفت که بایننس در حال اجرای آزمایشی خدمات پشتیبانی مشتریان بصورت تلفنی نیز می باشد که این خدمات پشتیبانی به زبان ترکی اجرا خواهند شد.

در حال حاضر خدمات پشتیبانی مبتنی بر چت در این شرکت فعال می باشد، بایننس امیدوار است که در نهایت خدمات پشتیبانی مشتریان تلفنی را در همه بازارهای مالی عرضه نماید.

اقدام اخیر صرافی بایننس در خصوص سرقت های  Sky Mavis

شرکت مستقر در ویتنام اسکای ماویس که بازی Axie Infinity را اجرا می کند، هفته گذشته اعلام کرد که مورد حمله هکرها قرار گرفته که یکی از بزرگترین سرقت های دیجیتال تاریخ تا کنون است. صرافی ارزهای دیجیتال بایننس 150 میلیون دلار بایننس به سرمایه گذاران شرکت مورد هدف در سرقت کمک مالی کرده اند. شما ارزسنجی عزیز نیز می توانید در دوره آموزشی صفر تا صد صرافی بایننس شرکت کنید.

ترونگ نگوین، مدیر اجرایی Sky Mavis گفت: اسکای ماویس متعهد به بازپرداخت تمام وجوه از دست رفته کاربران و اجرای اقدامات امنیتی داخلی سختگیرانه برای جلوگیری از حملات آینده خواهد بود. چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس گفت: ما قویاً معتقدیم اسکای ماویس ارزش و رشد زیادی را برای صنعت دیجیتال به ارمغان خواهد آورد و معتقدیم که حمایت از آنها ضروری است، زیرا آنها سخت تلاش می کنند تا مشکلات مربوط به این سرقت را برطرف نمایند.

تگ ها