شرکت های بلاک چین محتکران ارزهای دیجیتال

شرکت های بلاک چین محتکران ارزهای دیجیتال
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر در زندگی روزمره ما بزودی شروع خواهد شد و این یکی از نتایج سرعت فزاینده نوآوری امروزی در دنیای فناوری اینست. OpenSea آخرین نمونه از این روند است این شرکت اوایل امروز اعلام کرد که OpenSea Ventures برنامه‌ای را به نام جوانه‌های اکوسیستم راه‌اندازی خواهد کرد، که هدف آن حمایت از سازندگان، تیم‌ها و فناوری‌های نوظهور و پیشبرد رشد جهانی web3 و NFT خواهند بود. شرکت‌هایی که از OpenSea سرمایه می‌گیرند، به مدیریت و سرمایه‌گذاران آن، از جمله a16z، به طور طبیعی دسترسی خواهند داشت.
 OpenSeaبه تعدادی از استارت آپ های رمزارز می پیوندد که واحدهای سرمایه گذاری خود از جمله Unicorns Alchemy و FTXرا راه اندازی کنند. به این ترتیب شرکت های بلاک چین شروع به سرمایه گذاری در شرکتهای خصوصی و نوظهور خواهند کرد و بدین ترتیب سود بیشتر شرکتها بصورت انحصاری زیر نظر شرکت های بلاک چین خواهند بود. Coinbase احتمالاً این روزها معتبرترین تیم سرمایه گذاری در این زمینه است و تقریبا همه رقبا به دنبال سرمایه گذاری در آن هستند. Coinbase یک شرکت خصوصی ست که توسط a16z پشتیبانی می شود.
Coinbase Ventures وa16z از OpenSea حمایت می کنند. OpenSea در حال حاضر سرمایه گذاری خود را در زمینه بلاک چین انجام می دهد و اگر Coinbase قرار است محصول NFT خود را همانطور که قول داده است راه اندازی کند، آیا OpenSea به همکاری با کوین بیس ادامه خواهد داد و یا مسیر سرمایه گذاری و همکاری خود را متوقف خواهد کرد؟ OpenSea در حال بازیافت سرمایه با سرمایه گذاری های دیگر است و به نظر می‌رسد مارکت بزرگ ارزهای دیجیتال، شرکت‌هایی را که مدل های کسب وکار ساده ای دارند یا راه اندازی انها بدون اعتماد و پشتوانه مارکت است را به بهترین مکان برای محتکران ارز دیجیتال تبدیل کرده است. برای نمونه همان افرادی که بخش عظیمی از سرمایه web2 را در اختیار دارند، آماده به نظر می‌رسند تا بیشترین پاداش را برای توسعه Web3 در اختیار داشته باشند.

تگ ها