صنعت گیمینگ، تقویت‌ کننده جدید بودجه در آرژانتین

صنعت گیمینگ، تقویت‌ کننده جدید بودجه در آرژانتین
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آرژانتینی ‌ها برای افزایش درآمد خود به بازی ‌های کسب درآمد می ‌پردازند، تعداد کاربران گیمینگ این کشور اخیرا به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و شهروندان اغلب از طریق این بازی ها بیشتر از حقوق خود درآمد کسب می کنند. صنعت گیمینگ دیجیتال برای کسب درآمد در حال حاضر به یک تقویت‌کننده درآمد محبوب در آرژانتین تبدیل شده است.
بر اساس گزارش بلومبرگ در 22 مارس، با افزایش تورم اقتصاد محلی شهروندان آرژانتینی برای افزایش درآمد خود به گیم هایی برای کسب درآمد روی آورده اند. استفاده از بازی برای کسب درآمد در منطقه آمریکای لاتین به بالاترین حد خود در ده ماه گذشته رسیده است.
شهروندان با افزایش قیمت سالانه 50 درصدی بدنبال راهی برای غلبه برنرخ تورم هستند. با افزایش علاقمندی کاربران آرژانتینی برای کسب درامد دیجیتال اخیرا نزدیک به 10.000 بازدید از پلتفرم متاورس محبوب Decentral Games ، انجام شده است. آرژانتین هم اکنون از نظر نرخ تورم تنها پس از ونزوئلا در رتبه دوم قرار دارد.

محبوبیت گیمینگ در کشورهایی با تورم بالا

Axie Infinity یکی از محبوب ترین بازی ها در بین آرژانتینی ها است. به گفته مائوریسیو راموس، مدیر اجرایی شرکت دیجیتال Axie آمریکای لاتین، از آنجایی که شهروندان آرژانتینی نمی توانند سرمایه اولیه حسابهای خودشان را پرداخت کنند از طرف کاربران آمریکایی و آلمانی بازی می ‌کنند. بسیاری از این بازی ها برای شروع نیاز به سرمایه اولیه چند هزار دلاری دارند.
بازی ‌های کسب درآمد در بسیاری از کشورها، به ‌ویژه کشورهای آسیایی، به دلیل توانایی آن در کسب درآمد در بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده است. گرجستان، ایالات متحده و فیلیپین از جمله کشورهایی هستند که کاربران بازی برای کسب درآمد بالایی دارند. همچنین سایر کشورهای منطقه آمریکای لاتین نیز اخیرا علاقمند به این فضا شده اند.

قوانین ارزهای دیجیتال در آرژانتین

قبل از افزایش بازیکنان گیمینگ برای کسب درآمد، آرژانتین کانونی برای فعالیت ارزهای دیجیتال بوده است. تعداد زیادی از شهروندان آرژانتینی اکنون پس از تورم 50درصدی به فریلنسر تبدیل شده اند و می توانند از طریق ارزهای دیجیتال درامد کسب کنند که 90 درصد از این پرداخت های دیجیتال با بیت کوین یا اتریوم انجام می شود.
مقامات این کشور سعی کرده اند با اعمال مالیات بر ارزهای دیجیتال، با پرداخت مالیات بر چک، مالیات بر اعتبار و بدهی، محبوبیت ارزهای دیجیتال را کاهش دهند. همچنین صرافی های ارزهای دیجیتال دارای نرخ مالیات 0.6 درصدی هستند و حجم بیت کوین محلی نیز بالاتر از میانگین می باشد.
همزمان با این اقدامات، صندوق بین المللی پول (IMF) به دنبال جلوگیری از استفاده از ارزهای دیجیتال بوده است. با این حال، هیچ یک از این اقدامات مانع آرژانتینی ها نشده است، زیرا آنها از طریق ارزهای دیجیتال سود بیشتری کسب می کنند.
 

تگ ها