ظهور نسل جدیدی از میلیادرها به لطف ارز دیجیتال

ظهور نسل جدیدی از میلیادرها به لطف ارز دیجیتال
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

پتانسیل تبدیل شدن به یک میلیاردر ارز دیجیتال اکنون یک به یک وسوسه برای خیلی از افراد تبدیل شده است. بزرگانی در حوزه ارزهای دیجتال مثل، Sam Bankman Fried (مدیرعامل FTX) و Changpeng Zhao (مدیرعامل بایننس) در حال حاضر میلیاردرهایی هستند که با میلیاردرهای همتراز خود در هر زمینه ای غیر از رمزارزها برابری می کنند. اکنون آغاز نسل جدید میلیادرهاست. نگاهی اجمالی به آینده برخی از حامیان بیت کوین نشان می دهد که در آینده نزدیک، تعداد میلیاردرهای ارز دیجیتال به اندازه میلیاردرهای فناوری امروزی و یا بیشتر خواهند بود.

چشم انداز ثروت آینده

اخیرا، Wells Fargo گزارشی منتشر کرد که در آن اذعان کرد که تکامل فناوری و بازار ارزهای دیجیتال از الگوی مشابه اینترنت 20 سال پیش پیروی می کند. ولز فارگو یک شرکت خدمات مالی چندملیتی-آمریکایی است که دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو قرار دارد. دارایی های تحت مدیریت آن 1.955 میلیارد دلار در سال 2020 بوده است. بدین سان رشد کاربران ارز دیجیتال سریعتر از انفجار کاربران اینترنت خواهد بود. تعداد کاربران اینترنت محدود است زیرا نیاز به پرداخت هزینه برای اینترنت و رایانه دارند. قطعات مانند گذشته فراوان و ارزان نیستند و کاربران جدید به زمان نیاز دارند تا نحوه استفاده از اینترنت را بیاموزند. اما اکنون، اینترنت جریان اصلی این موج است. اینترنت یک پیش‌فرض قوی برای صنعت ارز دیجیتال ایجاد می‌کند تا حتی سریع‌تر از اینترنت به نقطه اوج خود پیش رود. تصور کنید قیمت بیت کوین (و بسیاری از آلتکوین های دیگر) در 10-20 سال آینده که تعداد کاربران ارزهای دیجیتال مانند اینترنت به 5,000,000,000 نفر برسد چگونه خواهد بود. بدین ترتیب اگر اکنون یک BTC بخرید، توانایی میلیونر شدن را در آینده خواهید داشت. اما جدای از آن، باید پذیرفت اگر رونق شرکت های فناوری روند افزایش حباب قیمت را طی کرده باشد، صنعت ارز دیجیتال نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

منحنی رشد ارز دیجیتال S شکل

منحنی رشد ارز دیجیتال S شکل الگویی از رشد را نشان می دهد که در ابتدا شتاب می گیرد و سپس کند می شود. کارل اسپکلر در توییتر میگوید که بازار ارزهای دیجیتال جدید در مقایسه با رشد سایر بخش‌های مهم بشری، تنها در نقطه شروع منحنی S هست. براساس گزارش Wells Fargo ارزش واقعی بیت کوین به طور خاص و صنعت ارز دیجیتال به طور کلی همیشه مورد بحث یا مناقشه است. اما در حالی که بحث و جدل ادامه دارد، قیمت بیت کوین که در ابتدا دو رقمی بود الان پنج رقمی شده است.
 

تگ ها