عاقبت مدیر مهندس سابق صرافی ارز دیجیتال FTX

عاقبت مدیر مهندس سابق صرافی ارز دیجیتال FTX
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

عاقبت مدیر سابق صرافی FTX؛ مدیر مهندس سابق صرافی ارز دیجیتال FTX به دلیل اعتراف به گناه خودش به 75 سال زندان محکوم شد! امروزه هک های زیادی در بازار کریپتو رخ میدن که همین مسئله روی قیمت ارز دیجیتال تاثیر می ذاره و مسلما قیمت بیت کوین هم از این موضوع متاثر خواهد شد. نیشاد سینگ که مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال FTX هست، به سرقت دارایی های کاربران اعتراف کرده و گفته که این رمز ارزها برای کمک های سیاسی و غیرقانونی استفاده میشدن. این شخص به دلیل اعتراف خودش با 75 سال حبس روبرو هست و باید دارایی های کاربران رو برگردونه.
توجه داشته باشین، نیشاد سینگ گفته که به عنوان قسمتی از توافق با دادستان، امیدوار هست که زندانی نشه و بعد از دادگاه آزاد بشه. همچنین این شخص جزئیات معامله خودش با وزارت دادگستری آمریکا رو افشا کرده و به دنبال اون به اتهامات خودش اعتراف کرده و گفته که دارایی های کاربران صرافی ارز دیجیتال FTX رو به سرقت برده. دادگاه بهش دستور داده تا هرچه سریع تر خسارت های وارد شده به کاربران رو جبران کنه.
مدیر مهندس صرافی ارز دیجیتال FTX به دلیل هک و سرقت هایی که در صرافی ارز دیجیتال FTX انجام داده، با 75 سال زندان روبرو هست و باید دارایی های کاربران رو پس بده.
نیشاد سینگ که مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال FTX هست، اعلام کرده که این صرافی قبل از اینکه هک بشه، در سال 2022 تقریبا 1.3 میلیارد دلار در حمایت های افراد مشهور ورزشی و هنرمندان سرمایه گذاری کرده بود. همچنین گری وانگ هم گفته قبل از منحل شدن صرافی ارز دیجیتال FTX، شرکت Alameda Research  13 میلیارد دلار از این صرافی وام گرفته. این پروژه بعد از اینکه صرافی FTX هک شد و دارایی های کاربران به سرقت برده شد، دیگه وامی که دریافت کرده بود رو پس نداد.
 

تگ ها