عدم پذیرش کمک های مالی دیجیتال توسط نرم افزار موزیلا

عدم پذیرش کمک های مالی دیجیتال توسط نرم افزار موزیلا
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

در هفته اول ژانویه، جامعه نرم ‌افزاری موزیلا اعلام کرد که کمک ‌های ارزهای دیجیتال را پس از استناد به نگرانی‌ های محیطی متوقف کرده است. 14 هفته بعد، موزیلا هفته گذشته تصمیم گرفت که کمک های مالی ارزهای دیجیتال را دوباره بپذیرد، اما فقط از دارایی های دیجیتالی که از مدل اجماع اثبات سهام (PoS) استفاده می کنند.

بدین ترتیب این سازمان ارزهای دیجیتال اثبات کار، PoW را نخواهد پذیرفت. موزیلا قصد دارد فقط دارایی ‌های دیجیتال PoS را بپذیرد، مدیر اجرایی موزیلا می‌ گوید ارزهای دیجیتال مبتنی بر PoW ردپای کربن را به میزان قابل توجهی افزایش می‌ دهند.

در 7 آوریل، مارک سورمن، مدیر اجرایی بنیاد موزیلا، به‌ روزرسانی ‌ای را درباره توقف کمک ‌های ارزهای دیجیتال توسط جامعه نرم ‌افزاری منتشر کرد. سورمن گفت که پس از انتشار تعهدات اقلیمی موزیلا و پس از شکایت کارکنان و حامیان موزیلا، این بنیاد تصمیم گرفته کمک ‌های مالی ارزهای دیجیتال را متوقف کند. همچنین موزیلا تصمیم گرفته تا تأثیرات زیست‌ محیطی ارزهای دیجیتال را با دقت بیشتری بررسی کند.

براساس اظهاراتSurman ، با به ‌روزرسانی خط‌ مشی کمک مالی، موزیلا دیگر ارزهای دیجیتال اثبات کارِ انرژی‌ بر را نمی ‌پذیرد. موزیلا ارزهای دیجیتال «اثبات سهام» را که کمتر انرژی بر هستند را خواهد پذیرفت. مدیر اجرایی بنیاد موزیلا افزود، موزیلا فهرستی از ارزهای دیجیتال قابل پذیرش را تا پایان سه ماهه دوم سال 2022 توسعه داده و به اشتراک خواهد گذاشت.

کمک های دیجیتال 

ارائه ‌دهنده خدمات موزیلا، Bitpay، به موزیلا و سایر کاربران شرکت دیجیتال امکان را می ‌دهد تا ارزهای دیجیتال دریافتی را بلافاصله پس از اهدا به دلار آمریکا تبدیل کنند. بنابراین، موزیلا این دارایی ها را به اندازه کافی نگه نمی دارد که هر گونه نوسان در ارزش بر ارزش کمک مالی تأثیر بگذارد.

IRS نیزکمک ‌های ارزهای دیجیتال را به عنوان دارایی طبقه‌ بندی می ‌کند، به این معنی که مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نیستند و از مالیات کسر می ‌شوند. سهم شما به حداکثر میزان مجاز توسط قانون قابل کسر مالیات است. به عنوان مثال، برای اهداکنندگان در ایالات متحده، IRS بیت کوین را به عنوان دارایی برای اهداف مالیاتی طبقه بندی کرده است.

خدمات درآمد داخلی (IRS) ارزهای مجازی را به عنوان دارایی در نظر می گیرد. طبق این قانون، دارایی دارای مبنای مالیاتی خواهد بود. مبنای مالیات دهندگان در ارزهای دیجیتال معمولاً مبلغی است که برای به دست آوردن آن صرف می شود که شامل کارمزدها، کمیسیون ها و هزینه های خرید می باشد.

تگ ها