غول پیام رسان ژاپنیLINE در مسیر پرداخت های ارز دیجیتال

غول پیام رسان ژاپنیLINE در مسیر پرداخت های ارز دیجیتال
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

LINE قصد دارد استفاده از توکن بومی خود LINK (LN) را افزایش دهد و بزودی تست استفاده از توکن در پرداخت ها را از طریق برنامه پیام رسان خود آغاز خواهد کرد. این آزمایش در شبکه بلاک چین LINE انجام می شود و از مارس تا دسامبر ادامه خواهد داشت. یکی از شرکت‌های تابع غول پیام‌رسان LINE در ژاپن آزمایش توکن بومی خود را برای استفاده در پرداخت‌ها از طریق برنامه پیام‌رسان خود آغاز خواهد کرد. براساس بیانیه روز سه شنبه LINEpay اپراتور کیف پول دیجیتال و خدمات فین‌تک این شرکت، وظیفه اتصال توکن link با راه حل های پرداخت خود را برعهده خواهد داشت.
LINE افزود که قصد دارد پرداخت کاربران، تسهیل استفاده کاربران و افزایش موارد استفاده در زندگی واقعی (روزمره) را برای توکن LINK گسترش دهد. این اولین بار از سال 2020 است که این غول پیام رسان ژاپنی تلاش های قابل توجهی برای پیشبرد اهداف خود در حوزه ارزهای دیجیتال انجام می دهد. این شرکت گفت که آزمایش‌ها از 16 مارس تا 26 دسامبر آغاز می‌شود و کاربران را قادر می‌سازد تا از LINK در تجارت آنلاین LINE Payاستفاده کنند و همچنین از این تاریخ شبکه بلاک چین این شرکت آماده تست خواهد بود. از سه ماهه سوم 2020 اپلیکیشن پیام رسان لاین تقریباً 84 میلیون کاربر فعال ماهانه در بازار داخلی خود داشته است که حدود 66 درصد از کل جمعیت ژاپن می باشند.
این شرکت پس از راه اندازی توکن بومی خود در سال 2018 بی سر و صدا زیرساخت پرداخت خود را ایجاد کرده است. سال گذشته LVC، اپراتور مبادلات ارز دیجیتال لاین و واحد تجاری بلاک چین، یک سرویس وام ارز دیجیتال را راه اندازی کرد که به کاربران این امکان را می داد که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در ازای هزینه رنت به صرافی BITMAX خود وام دهند. بر اساس داده های ارائه شده CoinGecko، LN، که در زمان انتشار ارزش بازار آن 867.8 میلیون دلار است، با قیمت 144.2 دلار تغییر کرده است و در یک دوره هفت روزه 23.8 درصد افزایش یافته است.

تگ ها