فروش 1.1 تریلیون SHIB توسط نهنگ ها اتریوم

 فروش 1.1 تریلیون SHIB توسط نهنگ ها اتریوم
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی سه روز گذشته به دلیل افزایش فروش میم کوین های شیبا اینو توسط نهنگ های اتریوم این میم کوین شاهد رکود بوده است. بدین ترتیب 1.1 تریلیون شیبا اینو به منظور کاهش حجم انباشت نهادی شیبا اینو فروخته شده است. براساس داده های WhaleStats، بزرگترین کیف پول های زنجیره اتریوم در چند روز گذشته با افزایش فشار فروش نزدیک به 61 میلیارد شیبا اینو به صرافی بایننس منتقل کرده اند.

طبق گزارش WhaleStats، از 14 سپتامبر انباشت میم کوین شیبا اینو توسط نهنگ های برتر اتریوم از 152 میلیون دلار به 142 میلیون دلار در 16 سپتامبر و به کل 140 میلیون دلار در امروز کاهش یافته است.

از سوی دیگر بازی مورد انتظار میم کوین شیبا اینو اخیرا در استرالیا راه اندازی شده است، طبق پیش بینی کارشناسان این اقدام منجر به افزایش انباشت و در نهایت روند صعودی قیمت شیبا اینو بوده است که با تخلیه نهنگ ‌ها در طول هفته گذشته روند صعودی این دارایی دیجیتال متوقف شده و طبق داده‌ های کوین مارکت کپ، طی هفت روز گذشته، دومین میم کوین بزرگ، کمی بیش از 10 درصد از ارزش بازار خود را از دست داده است.

توسعه میم کوین شیبا اینو

شیبا اینو یکی از محبوب‌ ترین توکن ‌های ارز دیجیتال مبتنی بر میم است که در ابتدا توسط توسعه‌ دهنده ناشناس آن به عنوان «قاتل دوج کوین» معرفی شده است. پس از رسیدن به رکوردهای اکتبر 2021، میم کون شیبا اینو کاهش یافت، با این حال دلایلی برای روند صعود خود ارائه نمود. به گفته کارشناسان، در دسترس بودن و تمرکز مالکیت میم کوین احتمالا یکی از عوامل مهم افزایش قیمت شیبا اینو است.

طبق پیش بینی کارشناسان، تا پایان سال جاری شیبا اینو به عنوان یکی از پرطرفدارترین میم کوین های بازار رشد خواهد کرد و شاهد افزایش قیمت 0.000030 دلار خواهد بود و احتمالا با ادامه روند توسعه اکوسیستم خود تا پایان سال 2023 افزایش بیشتری خواهد یافت.

این دارایی بخش مهمی از پروژه های شیبا ورس و شیبا سواپ است که به رساندن قیمت آن به 0.000040 دلار کمک خواهد کرد. توسعه‌ دهندگان شیبا اینو در حال حاضر بر روی پروژه متاورس و صرافی غیرمتمرکز خود کار می‌کنند که انتظار می‌ رود با تکمیل موفقیت آمیز پروژه های توسعه سرمایه گذاران بیشتری تمایل به سرمایه گذاری در شیبا اینو خواهند داشت.

همچنین حمایت سرمایه گذاران بزرگ در گذشته باعث افزایش قیمت دارایی پیش از این بوده است. برای نمونه؛ ایلان ماسک در مارس 2021 توییتی درباره خرید شیبا اینو منتشر کرد که باعث افزایش 20 درصدی قیمت میم کوین شد. جردن بلفورت، سرمایه‌گذار مشهور وال استریت نیز در آوریل سال جاری از شیبا اینو حمایت کرد و باعث شد این میم کوین فهرست معاملات موفق صرافی بایننس اضافه شود.