قانونی کردن NFT ها در اینستاگرام

قانونی کردن NFT ها در اینستاگرام
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

به گفته دویچه، اگر اینستاگرام واقعاً NFT ها را در پلتفرم خود ادغام کند، تعداد تراکنش های خالص آن به هشت میلیارد در سال افزایش خواهد داد. دویچه بانک، منتقد سابق ارزهای دیجیتال، معتقد است تصمیم متا برای ادغام NFT ها در یکی از شرکت های خود اینستاگرام این دارایی ها را مشروعیت خواهد بخشید.

براساس گزارش روز یکشنبه، 27 مارس دویچه بانک، به نقل از کوین دسک، استقرار فن آوری NFT در اینستاگرام پتانسیل بهبود کل بازار را دارد و می تواند آن را به جریان اصلی تبدیل کند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل و بنیانگذار متا، تایید کرد که این شرکت NFT ها را در چند ماه آینده وارد اینستاگرام خواهد کرد و به کاربران اجازه افزودن دارایی هایی NFT را بر روی پلتفرم خواهد داد.
این بیانیه نشان می دهد که اینستاگرام متعلق به متا، فرآیند خرید و فروش NFTها را ساده ‌تر خواهد کرد و موانع دسترسی به این شکل از دارایی‌ های دیجیتال را کاهش خواهد داد. در این بیانیه آمده است که اینستاگرام با تأثیر برند خود می تواند NFT ها را مشروعیت بخشد و سطح بیشتری از پذیرش عمومی را تسهیل کند.با مراجعه به ویدیوی آشنایی با مفهوم و کاربردهای NFT می توانید اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشید.

اقدامات دیگر شرکت های بزرگ در خصوص گسترش صنعت دیجیتال

علاوه بر اینستاگرام، شرکت ‌های بزرگ اینترنتی مانند توییتر و اسنپ، تا حدی NFT را به پلتفرم ‌های خود وارد خواهند کرد. در اوایل سال جاری، توییتر به کاربران تیک آبی خود، یک سرویس ممتاز پولی شامل ویژگی ‌هایی که برای کاربران عادی در دسترس نیست، ارائه کرده است.

توییتر به کاربران اجازه داده تا  NFTهای خود را به ‌عنوان تصاویر پروفایل تأیید شده به نمایش بگذارند. این ویژگی همراه با محبوبیت فزاینده پروژه های NFT مانند Bored Apes Yacht Club توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

ردیت، یکی دیگر از غول ‌های رسانه‌ های اجتماعی، با جذب مدیران و مهندسانی با استعداد در تلاش است تا بزرگ‌ ترین اقتصاد دیجیتال اینترنت که توسط سازندگان مستقل، کالاهای دیجیتال و NFTها تأمین می‌شود را راه اندازی نمایند. همچنین این شرکت در تلاش است تا بازار NFT خود و جامعه دیجیتال مبتنی بر مجموعه های NFT را توسعه دهد.

رشد بازار NFT

بازار فعلی NFT بسرعت رشد کرده است و تخمین زده میشود رشد آن تا پایان امسال به بیش از 1 تریلیون دلار افزایش یابد. بر اساس گزارش دویچه بانک، حجم معاملات NFT در سال گذشته به حدود 25 میلیارد دلار رسیده که 250 برابر بیشتر از حجم تقریباً 95 میلیون دلاری ثبت شده در سال 2020 است.آکادمی ارز سنج سایت رسمی آموزش ارز دیجیتال و برگزار کننده دوره های حضوری آموزش ارز دیجیتال در ارومیه می باشد. 

تگ ها