قرارداد مشارکت پلتفرم GameFi DEA Inks با Angkor Tiger FC

قرارداد مشارکت پلتفرم GameFi DEA Inks با Angkor Tiger FC
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

پلتفرم جهانی GameFi مستقر در سنگاپور DEA، با باشگاه فوتبال کامبوج وابسته به ژاپن، آنگکور تایگر اف سی همکاری خواهد کرد. آنگکور تایگر اف سی به عنوان بخشی از این مشارکت، در اکوسیستم DEAکسب در آمدP2E به عنوان یک گیم شرکت خواهد کرد.
باشگاه فوتبال کامبوج NFT دارایی ‌های دیجیتال و اقلام درون بازی را در پلتفرم بازی PlayMining با استفاده از سرمایه‌ گذاری حامیان مالی باشگاه خریداری خواهد کرد. صنعت گیمینگ هم اکنون به ویژه در آسیای جنوب شرقی به سرعت در حال گسترش است و به عنوان ابزاری جدید برای ایجاد شغل مورد توجه قرار گرفته است.برای  مطالعه بیشتر مقاله  آشنایی با مفهوم NFT و کاربرد آن توصیه می شود.

به گفته نائوهیتو یوشیدا، مدیر عامل DEA، مدل‌ های تجاری که تحت PlayMining کارمی کنند، مانندGameFi و Play to Earn، نه تنها تلفیقی از بازی و فین ‌تک هستند، بلکه هدف آن‌ ها حل مسائل اجتماعی پایدار و کمک به مردم در سراسر جهان برای رسیدن به اهداف مالی خود می باشد. همکاری DEA و آنگکور تایگر اف سی به ایجاد شغل و بهبود معیشت مردم در کامبوج کمک خواهد کرد.

همه گیری کووید19 تأثیر شدیدی بر اقتصاد جهانی داشت، کامبوج یکی از کشورهایی است که در طول پندمیک با افزایش بیکاری و رکود اقتصادی در این کشور مواجه بوده است. باشگاه فوتبال کامبوج از طریق مشارکت با DEA، قصد دارد جریان درآمدی جدیدی در کامبوج با استفاده از طیف متنوع صنعت گیمینگ ایجاد کند.

علاوه بر این، باشگاه فوتبال کامبوج از هوادارانی که با شرکت در گیمینگ سود کسب می‌کنند، سود کسب شده خود را برای فعالیت‌ های مرتبط با باشگاه سپرده‌ گذاری کنند، این امر به تحریک اقتصادی آنگکور تایگر اف سی سرعت خواهد بخشید. مالک آنگکور تایگر اف سی، امیدوار است این همکاری به تقویت همزمان اقتصاد کامبوج و باشگاه کمک کند. او اظهار داشت: هدف ما بهبود معیشت هواداران و مردم کامبوج است.

درباره Angkor Tiger FC

آنگکور تایگر اف سی یک باشگاه فوتبال برجسته در لیگ برتر حرفه ای کامبوج است که در سیم ریپِ کامبوج واقع شده است. این باشگاه که توسط مالک فعلی آکیهیرو کاتو در سال 2015 خریداری شده در سال 2017 به سیم ریپ نقل مکان کرده است. در طول فصل ‌های 2018 و 2019 این باشگاه جوایز باشگاهی بیشترین هوادار را در کامبوج از آن خود کرده است. اما بدلیل همه گیری کووید19 در سال ‌های 2020 و 2021 این باشگاه بازی‌ های لیگ را بدون تماشاگر انجام داد. در طول پندمیک نیز آنگکور تایگر اف سی با ارائه کمک‌ های مالی به شهروندان و دولت استانی از جامعه محلی حمایت کرده است.

درباره DEA

DEAیک پلت فرم سرگرمی دیجیتال چند رسانه ای مبتنی بر بلاک چین است که هنرهای دیجیتال و مانگا را به نمایش می گذارد. این شرکت که در آگوست 2018 تأسیس شد، در تلاش برای ایجاد اقتصادی است که در آن سازندگان و کاربران مستقیماً با هم ارتباط برقرار می ‌کنند و در حین تفریح درآمد کسب می‌ کنند. 
همچنینDEA چندین طرح PlayMining در زنجیره هوشمند بایننس و DEAPcoin را به عنوان بخشی از مدل GameFi خود راه اندازی کرده است.
آکادمی ارز سنج سایت رسمی آموزش ارز دیجیتال و برگزار کننده دوره های حضوری آموزش ارز دیجیتال در ارومیه می باشد. 

تگ ها