لیست شدن جفت ارزهای معاملاتی شیبا اینو، دوج کوین، کاردانو به صرافی OKX

 لیست شدن جفت ارزهای معاملاتی شیبا اینو، دوج کوین، کاردانو به صرافی OKX
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم معاملاتی اوکی ‌ایکس، OKX که قبلا با نام Okex شناخته می شد، اخیرا اعلام کرده که 10 جفت معاملاتی جدید با دومین استیبل کوین بزرگ دلاری بازار، یو اس دی کوین، به لیست جفت ارزهای تحت حمایت خود اضافه نموده است. در لیست ارائه شده توسط صرافی اوکی ایکس نام ارزهایی چون شیبا اینو، دوج کوین، کاردانو، APE و لونا به چشم می خورد. OKX یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در سیشل است که بستری را برای معاملات اسپات و مشتقه را فراهم می کند. OKX یکی از صرافی هایی است که بیشترین حجم معاملات را دارد.

براساس اظهارات جی هائو مدیر OKX، اضافه شدن جفت ارزهای شیبا/ یو اس دی کوین، دوج کوین/ یو اس دی کوین، کاردانو/ یو اس دی کوین، APE/یو اس دی کوین، لونا/ یو اس دی کوین به علاوه پنج جفت ارز دیگر برای پشتیبانی از توسعه و گسترش اکوسیستم یو اس دی کوین در این پلتفرم بزرگ معاملات ارزهای دیجیتال لیست کرده است. پس از حمایت اوکی ایکس از یو اس دی کوین، قیمت یو اس دی کوین در یک روز 0.02 درصد افزایش یافته است.

شایان ذکر است از اوایل ماه می، چند صرافی ارز دیجیتال دیگر از جمله بایننس، پولونیکس جفت‌ های مبتنی بر شیبا اینو را به بستر معاملاتی خود اضافه نموده اند.
همچنین براساس اظهارات رسمی صفحه اصلی وب‌ سایت WhaleStats که 100 کیف پول دیجیتال برتر چند بلاک چین از جمله اتریوم و بایننس کوین و لینک چین را ردیابی می ‌کند، سرمایه ‌گذاران برتر اتریوم رقمی معادل 588.788.065 دلار در اختیار خود دارند که 12.16 درصد از کل سبد دارایی نهنگ های اتریوم را تشکیل می دهد.

نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال لیست شده در صرافی

شیبا اینو هم اکنون با ارزش حدود 6.42 میلیارد دلار، در رتبه 16 مارکت قرار دارد و سهم 0.48 درصدی از بازار را در اختیار دارد. هر واحد از شیبا اینو در این لحظه با قیمت 0.000011 دلار معامله می شود و قیمت آن در 24 ساعت گذشته 6.36 درصد کاهش یافته است.

دوج کوین با ارزش بازار حدود 11.05 میلیارد دلار، در رتبه 10 بازار با سهم 0.84 درصدی از کلا بازار را داراست. هر واحد از دوج کوین در زمان نگارش با 0.083295 دلار معامله و حجم مبادلات روزانه آن 487.7 میلیون دلار می باشد. قیمت دوج کوین در یک روز 4.2 درصد کاهش یافته است.
کاردانو نیز در حال حاضر با ارزش 17.6 میلیارد دلار، با رتبه 8 مارکت و قیمت 0.520 دلار معامله می شود و روزانه تقریبا 6 درصد کاهش یافته است.

تگ ها