متا به دنبال استفاده از هوش مصنوعی مولد در متاورس است

متا به دنبال استفاده از هوش مصنوعی مولد در متاورس است
  • 11:04 1403-04-14
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

متا به دنبال کارشناسانی است که چشم ‌انداز هوش مصنوعی متاورس خود را رهبری کنند، اما قانون‌گذاران شرکت را از استفاده از داده ‌های شخصی برزیل برای آموزش هوش مصنوعی منع کرده‌ اند. متا به دنبال رسانه های اجتماعی است تا با استفاده از فناوری هوش مصنوعی (AI) و سیگنال ارز دیجیتال در بازی های واقعیت مجازی، افزوده، "نوع جدیدی از بازی" را به Metaverse معرفی کند. 
بر اساس یک لیست شغل اخیر، متا می خواهد از هوش مصنوعی برای تحقیق استفاده کند. به گفته متا، نامزد موفق ابتدا در ساختمان دپارتمان Reality Labs Metaverse کار خواهد کرد، اما از نزدیک با رهبران شرکت همکاری خواهد کرد. حقوق 347000 دلار در سال به اضافه حقوق، کمک هزینه و مزایا است.
همانطور که می دانید، نقش هوش مصنوعی در تولید سیگنال ارز دیجیتال بسیار پررنگ است. متا می‌گوید تمرکز این تلاش Horizon است، یک اکوسیستم بازی واقعیت مجازی که بر روی یک سیستم ایجاد بازی ساخته شده است، اما قابل گسترش است تا پلت ‌فرم‌های غیر متا مانند موبایل و رایانه شخصی را نیز در بر گیرد. 
بخش مهم دیگر این فرآیند، ساخت ابزارهایی برای افزایش سرعت محتوا است. متا گفت: "محیط هوش مصنوعی به ویژه در تولید محتوا در حال افزایش است. پارادایم های جدید در حال ایجاد هستند و متا برای رهبری صنعت سرمایه گذاری می کند.
این در حالی است که متا طی چندین سال میلیاردها دلار در بخش متاورس خود سرمایه گذاری کرده است که منجر به زیان 3.8 میلیارد دلاری در سه ماهه اول سال جاری شده است. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا در آن زمان، در تماسی با درآمد خود گفت میزان کار آزمایشگاه های واقعیت، مورد استفاده برای پشتیبانی از عملیات هوش مصنوعی "به طور فزاینده ای افزایش خواهد یافت.
در همین حال، فعالیت هوش مصنوعی متا در برزیل پس از اینکه ناظر حفاظت از داده های این کشور حکم داد که متا مجاز به استفاده از داده های شخصی برزیل برای آموزش مدل های هوش مصنوعی نیست، شروع به کار کرد.
مقام ملی حفاظت از داده برزیل دستور «تعلیق فوری» سیاست جدید حریم خصوصی متا از جمله استفاده از تصاویر، صدا، ویدئو و تبلیغات برای آموزش مدل‌ های هوش مصنوعی را صادر کرد. این ضمانت ‌نامه‌ ها از آسیب ‌های جدی و جبران‌ ناپذیری به کاربران جلوگیری می‌کند و عدم رعایت آنها منجر به جریمه 50000 رئال برزیل (8800 دلار) در روز خواهد شد. متا در بیانیه‌ای به رسانه محلی Núcleo گفت که او از این موضوع «ناامید» شده است. به گفته این اپراتور، برزیل بزرگترین بازار برای پلتفرم رسانه اجتماعی متا، فیس بوک، با 102 میلیون کاربر فعال است.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/meta-generative-ai-metaverse-job-listing
 

تگ ها