مشارکت شبکه آوالانچ با Boba Network

مشارکت شبکه آوالانچ با Boba Network
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Boba Network؛ راه حل مقیاس بندی لایه دو که از فن آوری تجمیع بهره می برد، اخیرا اعلام کرده است که از شبکه اثبات سهام آوالانچ حمایت خواهد نمود. به گفته تیم توسعه شبکه بوبا، پشتیبانی جدید از شبکه آوالانچ به منظور ایجاد تراکنش ‌های سریع‌ تر و کارمزدهای کمتر ایجاد شده است.

طبق اظهارات کارشناسان Boba Network، سرعت های فوق العاده سریع تراکنش، هزینه کارمزد کم و راهکارهای سازگار با محیط زیست شبکه آوالانچ دلیل اصلی این مشارکت بوده است و شبکه مقیاس پذیر لایه دو Boba Network به این ارزش ها وفادار باقی خواهد ماند و در راستای توسعه و تقویت شبکه آوالانچ حرکت خواهد کرد.

شبکه آوالانچ یک بلاک چین مبتنی بر قرارداد هوشمند لایه 1 است که سعی می کند مسائل چالش برانگیزی از جمله کارمزد تراکنش ها و مقیاس پذیری برطرف کند، این مشارکت شبکه آوالانچ را در این مسیر همراهی و تقویت خواهد نمود. قیمت آوالانچ پس از اعلام خبر مشارکت بیش از 4 درصد افزایش یافته است.

Boba Network هم اکنون به شبکه اتریوم متصل می باشد. طبق داده های L2fees.info؛ کارمزد شبکه بوبا برای انتقال اتریوم هم اکنون همزمان با انتشار خبر 0.17 دلار است و برای مبادله توکن ‌ها دارای قیمت تخمینی 0.30 دلار می باشد که ارزان تر از ارسال اتریوم روی زنجیره است.

یک ارائه دهنده مبادلات غیرمتمرکز با اولویت بالا (dex) می تواند به ازای هر تراکنش روی زنجیره 8.47 دلار هزینه داشته باشد، بنابراین هزینه 0.30 دلاری Boba برای مبادله، 96.45 درصد ارزان تر است.

توسعه شبکه آوالانچ

این شرکت در ادامه بیانیه خود اعلام کرده است که تراکنش‌ های سریع ‌تر و کارمزدهای پایین ‌تر "Boba AVAX L2" مختص همه تراکنش ‌های سنگین، پروتکل ‌های متکی به توان عملیاتی بالا و علاقمندان فن آوری است. طبق توضیحات تیم؛ با حمایت اخیر از شبکه آوالانچ  با  dappهای غیر متمرکزی از جمله  سوشی سواپ و Evoverses  همکاری کرده است.

براساس اظهارات تیم توسعه؛ سوشی قرار است Swap Legacy خود را در  Boba AVAX L2" اجرا کند، Evoverses نیز با گیم پلی 3D PvP خود همراه خواهد شد و مقیاس پذیری  شبکه را تقویت خواهد کرد.

پروژه های لایه 2 از جمله شبکه Boba در چند وقت اخیر با تعداد زیادی از بازیگران بزرگ صنعت و شبکه های بلاک چین مشارکت داشته اند. برای مثال اوپن سی اخیرا به جزئیات بازار پیشرو NFT خود پشتیبانی از  آربیتروم و Immutable X را اضافه کرده است که همگی پروژه های لایه 2 می باشند. 

پروتکل های لایه 2 به شبکه یا فن آوری اطلاق می شود که نقش زیر ساختی در پروتکل های بلاک چین را دارد و به هدف بهبود مقیاس پذیری و کارایی شبکه توسعه یافته است.