مولتی میلیونر شدن دختر 13 ساله با فروش تصاویرNFT 

مولتی میلیونر شدن دختر 13 ساله با فروش تصاویرNFT 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک هنرمند 13 ساله با فروش NFT تصاویر زنان با گردن دراز ثروتی چند میلیون دلاری به دست آورده است.Nyla Hayes هنرمند آمریکایی، زنان تاثیرگذار سیاست و هنرمند را از بانوی اول سابق ایالات متحده میشل اوباما گرفته تا لوسیل بال و روت بادر گینزبورگ و همچنین زنان معمولی را تبدیل به NFTکرده است.

او نقاشی های خود را در یک وب سایت NFT آپلود می کند، جایی که می توان آن را با استفاده از بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال خریداری کرد. اثر هنری Hayes با عنوان "بانوی گردن بلند" ماه گذشته به قیمت 6621.70 دلار در اینستاگرام فروخته شد. او در ماه فوریه نیز یک ان اف تی را به قیمت تقریباً 4000 دلار فروخته است.

هنرمند 13 ساله آمریکایی کودکی بود که دایناسورهای برونتوزاروس را می پرستید. او فکر می کرد که آنها جذاب و قدرتمند هستند. او حتی به آنها لقب "گردن بلند" داده است. وی با تشویق دایی و کمک مادرش شروع به فروش برخی از 3000 طراحی خود به عنوان NFT کرده است و برای هر قطعه هزاران دلار درآمد داشته است. ویدیوی آموزش ساخت NFT را می توانید در سایت ارزسنج مشاهده کنید.

دارایی دیجیتال NFT

NFT دارایی دیجیتالی است که اشیاء فیزیکی را در دنیای واقعی منعکس می ‌کند، از جمله NFTها آثار هنری، موسیقی، آیتم ‌های درون بازی و فیلم‌ ها هستند. آنها به طور گسترده به صورت آنلاین خریداری و فروخته می شوند، در ازای ارز دیجیتال، و معمولاً با استفاده از همان نرم افزار زیربنایی مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر رمزگذاری می شوند.

اگرچه NFT ها از سال 2014 وجود داشته اند، اما در حال حاضر به عنوان ابزاری برای خرید و فروش آثار هنری دیجیتال، محبوبیت بسیاری پیدا کرده اند. از نوامبر 2017، 174 میلیون دلار برای NFT هزینه شده است.

هنرمند برگزیده مجله تایم

گران‌ ترین NFT هنرمند 13 ساله آمریکایی مجموعه ‌ای است که با دست طراحی شده و 3333 زن مختلف در آن حضور دارند. در ماه اوت به قیمت 4 اتریوم یا تقریباً 11738 دلار فروخته شد و در مجموع آثار او تاکنون نزدیک به 7 میلیون دلار فروش داشته است. در نمودار هفتگی تریدینگ ویو هم اکنون ارزش کل بازار اتریوم 385.65 میلیارد دلار می باشد.

هنرمند دیجیتال نوجوان در مصاحبه ای با ساوانا سلرز، مجری NBC News Now در روز پنجشنبه اظهار داشت: من از نقاشی کردن زنان از سراسر جهان لذت می برم زیرا مجذوب فرهنگ های بسیاری هستم.

Nyla Hayes به عنوان اولین هنرمند TimePieces، وب3 مجله تایم و برنامه رسانه جدید انتخاب شد.  همچنین او سال گذشته توسط NFT.NYC به عنوان هنرمند نوظهور سال انتخاب شده بود. برخی از کارشناسان معتقدند که NFT ها، مانند حباب دات کام، محبوبیت بیشتری در بین قشر جوان پیدا کرده است.

آکادمی ارز دیجیتال ارزسنج جامع ترین و تخصصی ترین مرجع در حوزه آموزش ارز دیجیتال و بلاک چین و کسب در آمد از آن، دوره جامع پرایس اکشن و تحلیل تکنیکال، برگزار کننده دوره های آموزش حضوری ارزدیجیتال در ارومیه و همچنین ارائه سیگنال ارز دیجیتال در همیار تریدر ارز سنج می باشد.

تگ ها