معرفی NAKA Galactic سومین بازی ناکاموتو گیمز در سال 2022

معرفی NAKA Galactic سومین بازی ناکاموتو گیمز در سال 2022
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازی های درآمدزا (پولی) با انتشار سه عنوان جدید توسط ناکاموتو گیمز پیشرفت های چشمگیری را شاهد بودند. ناکاموتو گیمز  قبلاً بازی همه جانبه ناکا گلیستیک  NAKA Galactic، یک بازی اکشن با مضمون فضایی و ناکا بلستر Naka Blaster، اولین بازی تیراندازی چند نفره را منتشر کرده که از محبوبیت خاصی برخوردار است.

Nakamoto Games اولین موفقیت خود را با اولین بازی سه بعدی خود، اسکیپ Escape، در سه ماهه اول 2022 بدست آورد. اسکیپ با گنجاندن گرافیک کامپیوتری پیشرفته و مکانیک های بازی با امکانات کامل و ویژگی های چند نفره این بازی پولی را به جذابترین و جاه طلبانه ترین بازی تبدیل کرده است.

پویایی  و هیجان درون بازی دنیای این بازیها را طوفانی کرده است. Escape یکی از اولین بازی های AAA خواهد بود که در فضای بازی Web3 منتشر می شود.

مدیر عامل ناکاموتو گیمز، در مورد هیجان تیمش نسبت به نسخه‌های جدید اینطور توصیف میکند: تیم ما دائماً در تلاش برای ارائه بازی‌های با کیفیت بالا به کاربران پرشور خود است وی افزود ما در مورد آینده Escape هیجان زده هستیم و به انتشار ناکا گلستیک Naka Galactic و ناکا بلستر Naka Blaster افتخار می کنیم و مشتاقانه منتظر موج مثبت افکار عمومی و شنیده شدن آنها از جامعه و مدیا هستیم.

تیم ناکاموتو گیمز بزودی مجموعه‌ای از بازی‌های Web3 را که تجربه جدیدی از گیم‌پلی است، ارائه خواهد کرد. انتشار عناوین جدیدی مانند Naka Galactic، Naka Blaster و Escape، و همچنین عناوین موفقی مانند Duck Hunter، NAKA Runner، NAKA DUI و Alien Apocalypse، بخشی از برنامه Nakamoto Games برای ساخت چیزی که آن را NAKAVERSE می نامند، هستند.

این طرح بلندپروازانه شامل یک اکوسیستم بازی با اقتصاد خاص خود است و توسط توکن های NAKA قدرت میگیرد که این توکن ها در بین بازی‌ها برای خرید NFTهایی که نشان‌دهنده زمین دیجیتال و آیتم‌های بازی هستند و همچنین برای داشتن قابلیت شخصی‌سازی عناصر در ناکا ورس NAKAVERSE استفاده می‌شوند.

اهداف ناکاماتو گیمز

Nakamoto Games قصد دارد به یک ابزار برای توسعه دهندگان بازی تبدیل شود. همچنین برای تضمین مقیاس‌پذیری، امنیت و مقرون به صرفه بودن این نسخه‌ها، راه‌حل مقیاس‌بندی Polygon برای اتریوم را انتخاب کرده است.

به این ترتیب، ناکاموتو گیمز به دنبال آن است که زیرساخت‌های لازم را برای توسعه‌دهندگان بازی مستقل را فراهم کند تا یک اکوسیستم مستقل بازی بسازد که از مزایای Web3 حداکثر استفاده را ببرد. و در نهایت تبدیل به یک  غول صنعتی سالم شود.

تگ ها