نوسانات قیمت دوج کوین

نوسانات قیمت دوج کوین
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

خریداران میم کوین دوج در تلاش برای نگه داشتن قیمت بالاتر از خط SMA 21 روزه ارز دیجیتال را در یک روند اصلاحی نزولی قرار داده اند. به گفته کارشناسان اگر قیمت دوج کوین به بالای این خط روند برسد، دوج کوین از خط SMA 50 روزه بالاتر خواهد رفت.

در صورت موفقیت خریداران، روند حرکت قیمت صعودی خواهد بود و دوج به بالای سطح مقاومت 0.08 دلار افزایش خواهد یافت. در عوض اگر قیمت دوج کوین از خط SMA 21روزه کاهش یابد، آلت کوین در خط میانگین متحرک تحت فشار فروش قرار خواهد گرفت و قیمت ارز را کاهش خواهد داد و این احتمال وجود خواهد داشت که ارز به پایین ترین سطح قبل یعنی 0.05 دلار بازگردد، سطح حمایتی که از 13 ژوئن برقرار است.

دوج کوین هم اکنون در سطح 48 شاخص قدرت نسبی برای دوره 14 قرار دارد و علیرغم اصلاح رو به بالا هنوز در ناحیه نزولی است. بار قیمت ارز زیر خطوط میانگین متحرک است که نشان دهنده کاهش بیشتر است. همچنین آلت کوین کمتر از 40 درصد سطح تصادفی یا رندم روزانه است که بیانگر یک روند نزولی است.

بررسی شاخص های فنی دارایی دیجیتال بیانگر اینست که سطوح مقاومت اصلی دوج کوین در 0.08 و 0.10 دلار قرار دارد که در صورت شکست سطوح مقاومت قیمت افزایش خواهد یافت. با این حال سطوح حمایتی در 0.07 و 0.05 دلار وجود دارد که در صورت آزمایش قیمت ارز را کاهش خواهد داد.

بررسی جهت بعدی Dogecoin

حرکت نزولی DOGE/USD به فرسودگی نزولی رسیده و مارکت در حال تثبیت قیمت بالای سطح حمایت 0.05 دلار است. همچنین کندل بلندی وجود دارد که به سطح حمایت فعلی اشاره می کند که نشان دهنده افزایش خرید در سطوح قیمتی پایین تر است. در نمودار هفتگی، کندلی سطح اصلاحی فیبوناچی 78.6 درصدی را آزمایش کرد، اصلاحی که نشان می دهد دوج کوین به سطح فیبوناچی 1.272 یا 0.05 دلار سقوط خواهد کرد.

ارز دیجیتال دوج کوین در اصل یک کپی مستقیم از کد لایت کوین است و می تواند مانند سایر دارایی های دیجیتال برای انتقال ارزش دیجیتال و آنلاین استفاده شود. دوج کوین هرگز به گونه ‌ای طراحی نشده که به غیر از یک سیستم پرداخت ساده مبتنی بر بلاک چین، ابزار دیگری در دنیای واقعی داشته باشد. قیمت دوج کوین در یک روز گذشته 2.43 درصد کاهش یافته است.

بر اساس نوسانات قیمت دوج کوین از ابتدای سال جاری، کارشناسان ارزهای دیجیتال انتظار دارند میانگین نرخ دوج کوین تا پایان سپتامبر 0.073 دلار باشد. حداقل و حداکثر قیمت دوج به ترتیب 0.066 دلار و 0.075 دلار تخمین زده شده است.