هشدار مدیر عامل Binance به کاربران در مورد کلاهبرداری گسترده فیشینگ 

هشدار مدیر عامل Binance به کاربران در مورد کلاهبرداری گسترده فیشینگ 
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

این کلاهبرداری شامل ارسال یک پیام متنی حاوی لینکی ست که کاربران را به یک وب سایت جعلی هدایت می‌کند که برای جمع‌آوری اطلاعات حساب شخصی آنها طراحی شده است. "Changpeng Zhao "CZ، مدیر عامل بایننس، کاربران ارزهای دیجیتال را در مورد کلاهبرداری عظیم فیشینگ پیامکی که مشتریان بایننس را هدف قرار می دهد، هشدار داده است. CZ در توییتی در روز جمعه، کاربران Binance را از وجود این کمپین کلاهبرداری فیشینگ از طریق پیامک آگاه کرد. طبق اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط CZ، این کلاهبرداری شامل ارسال یک پیام متنی به کاربران با لینکی برای اختلال در تراکنشها بوده و کاربران را از طریق پیامک به سایت جعلی برای بسرقت بردن اطلاعات حساب شخصی هدایت می‌کند.

هشدار مدیر عامل بایننس

مدیرعامل Binanc به کاربران بایننس هشدار داده است که روی هیچ لینکی از پیام‌های SMS کلیک نکنند و به آن‌ها توصیه کرده است همیشه URL مربوط به صرافی را به صورت دستی در مرورگر خود وارد کنند. همچنین برای زدن پسورد از صحفه کلید اینترنتی استفاده کنند. این چندمین مورد از موارد هک و فیشینگ در سال 2022 میباشد که برخی از پلتفرم ها در نتیجه این حملات متحمل خسارات قابل توجهی شده اند.
همانطور که توسط Cointelegraph گزارش شده است، بریج توکن Wormhole در روز چهارشنبه در معرض یک حمله سایبری قرار گرفت که منجر به از دست دادن 120000 توکن Wrapped Ether (wETH) (321 میلیون دلار) از این پلتفرم شد. در 17 ژانویه، 33.8 میلیون دلار دارایی رمزارز از Crypto.com به دنبال یک نقض امنیتی به سرقت رفت. همچنین به کاربران ارزهای دیجیتال در مورد  استفاده از بدافزار جدیدی هشدار داده شده است که کیف پول های افزونه ای مرورگر مانند MetaMask و Coinbase Wallet را هدف قرار می دهد. و از این طریق اطلاعات حساب افراد را بسرقت میبرد.

تگ ها