هش ریت شبکه بیت کوین به بالاترین حد خود رسید

هش ریت شبکه بیت کوین به بالاترین حد خود رسید
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

هش ریت شبکه بیت کوین تنها در یک روز از 188.40 به 248.11 افزایش پیدا کرد و انعطاف و مقیاس پذیری بیشتری در برابر حملات به شبکه بیت کوین را تضمین کرد. شبکه بیت کوین (BTC) تا تاریخ 12 فوریه 2022، بالاترین نرخ هش را با عدد 248.11 میلیون ثبت کرده است، که اکوسیستم غیرمتمرکز را از طریق شبکه رو به رشدی از ماینرهای BTC جهانی ایمن می کند. هش ریت با قدرت محاسباتی مورد نیاز تجهیزات کامپیوتری ماینر برای تایید تراکنش مرتبط است.
پیش از این، ممنوعیت کلی ماینینگ و تجارت ارز دیجیتال توسط چین به نگرانی‌هایی در مورد امنیت شبکه بیت‌کوین منجر شد، زیرا این کشور آسیایی تا ژوئن 2021 تا 34.25 درصد از کل هش ریت استخراج بیت‌کوین کمک می‌کرده است. پس از ممنوعیت تجارت ارز دیجیتال در چین ماینرهای چینی به دیگر کشورهای دوستدار تجارت ارز دیجیتال پناه بردند و شبکه بیت‌کوین از آن زمان تا کنون شاهد بهبود بسیاری بوده است و از بالاترین رکوردهای قبلی خویش پیشی گرفته است. در حال حاضر، ماینرهای مقیم ایالات متحده از نظر هش ریت جهانی شبکه بیت کوین، 35.4درصد، بیشترین سهم را دارند و ماینرهای بیت کوین معتقدند که هش ریت جهانی رشد بسیاری خواهد کرد.
تجزیه و تحلیل اخیر Cointelegraph در ژانویه نشان می دهد که عوامل مختلف صنعت معتقدند که هش ریت بیت کوین علیرغم وحشت سرمایه گذاران ناشی از نمودار صعودی و نزولی ناگهانی قیمت BTC، به مسیر رشد خود ادامه خواهد داد. کارشناسان و تحلیلگران صنعت خاطرنشان کردند که شبکه بیت کوین به طور قابل تاییدی قوی تر از همیشه شده است. مایکل لویت، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Core Scientific، به کوین تلگراف گفت که طبق بررسی و پیش بینی او هش ریت جهانی BTC با سرعتی تهاجمی به رشد خود ادامه دهد. با این حال، طبق بیان مایکل لویت روند رشد هش ریت به حرکت رو به جلو قیمت بیت کوین و موفقیت زیرساخت های در حال ساخت شبکه بلک چین بستگی خواهد داشت.

تگ ها