همکاری صرافی BTC Markets استرالیا با مسترکارت برای گزینه های پرداخت

همکاری صرافی BTC Markets استرالیا با مسترکارت برای گزینه های پرداخت
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

صرافی ارز دیجیتال استرالیایی بیت کوین مارکتس با مسترکارت همکاری می کند. این مشارکت در راستای ایجاد امکان پرداخت مستقیم بدهی، پیش پرداخت یا کارت اعتباری و خرید ارزهای دیجیتال برای کاربران از این پلتفرم خواهد بود.

بیت کوین مارکتس یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال با بیش از 325000 کاربر استرالیایی و 19 میلیارد دلار استرالیا در دارایی های دیجیتال سرمایه دارد. این صرافی از بیست و پنج جفت ارز دیجیتال قابل معامله با این پلتفرم از سرمایه‌ گذاران خرده ‌فروشی و نهادی پشتیبانی می‌ کنند.

علاوه بر تجارت سنتی ارزهای دیجیتال، کاربران ممکن است ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده را برای دوره‌ های زمانی متعدد نیز به اشتراک بگذارند و همچنین کاربران این صرافی می توانند دلار استرالیا را بدون کارمزد واریز و برداشت کنند. برای اطلاع از قیمت لحظه ای بیت کوین به سایت ارز سنج مراجعه کنید.

این همکاری بخشی از روند گسترده غول‌ های پرداخت، مستر کارت و ویزاکارت برای گنجاندن عملکرد ارزهای دیجیتال در خدمات خود می باشد. همچنین این مشارکت به کاربران امکان پرداخت ‌های نقدی مستقیم، پیش ‌پرداخت یا کارت اعتباری را در صرافی ارز دیجیتال فراهم می کند. پیش از این، کاربران بیت کوین مارکتس فقط می توانستند از طریق انتقال بانکی پرداخت های خود را انجام دهند. این مشارکت علیرغم وجود موانع قضایی و قوانین نظارتی موجود در مورد پرداخت ‌های دیجیتال در حال انجام است.

کارولین بولر، مدیر عامل بیت کوین مارکتس گفت: با ادامه رشد و تکامل ارزهای دیجیتال، مشتریان به‌ طور فزاینده ‌ای به دنبال راه ‌های سریع ‌تر و ساده ‌تر برای دسترسی ایمن و کارآمد به ارزهای دیجیتال هستند. هدف ما از شراکت با مسترکارت تمرکز بر ثبات و نوآوری و حفاظت از کاربر است.

همکاری مستر کارت با صرافی های ارز دیجیتال

در سال 2021 مسترکارت کارت های اعتباری مرتبط با ارزهای دیجیتال را در سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه راه اندازی کرده است. مسترکارت در عرض یکسال با Amber Group و Bitkub تایلند و CoinJar استرالیا همکاری کرده است. طبق اعلام مسترکارت، این سه صرافی اولین پلتفرم ‌های مستقر در آسیا و اقیانوسیه بوده اند که به طرح پرداخت دیجیتال مسترکارت پیوسته اند.

 نوامبر سال گذشته همکاری مسترکارت با کوین جار در جهت پشتیبانی از اولین کارت ‌های پرداخت ارز دیجیتال کشور با یک صرافی ارز دیجیتال استرالیا راه ‌اندازی شده است. مشارکت با مسترکارت به کاربران این امکان را می ‌دهد تا ارز دیجیتال را به فیات تبدیل کنند تا بتوانند آنرا با مسترکارت خرج کنند.

در ماه ژانویه 2022 نیز مسترکارت یک قرارداد پرداخت با کوین بیس منعقد کرد تا کاربران بتوانند NFT کوین بیس را خریداری کنند. لازم به ذکر است که کوین بیس به زودی بازار NFT خود را راه اندازی خواهد کرد. اوایل ماه مارس کوین بیس در توییتر اعلام کرد که بزودی مارکت NFTکوین بیس شروع بکار خواهد کرد.

محدودیت خدمات مسترکارت با افزایش قوانین نظارتی

با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال و پذیرش همگانی آن حوزه‌ های قضایی بیشتری شروع به تنظیم قوانین مربوط به ارزهای دیجیتال کرده اند. قوانین مرتبط و افزایش مقررات نظارتی احتمالا دسترسی مستر کارت و سایر حوزه‌ های دیجیتال را محدودت خواهد کرد.

براساس گزارش هفته گذشته FX Empire، اداره استاندارد تبلیغاتی بریتانیا ASA برای تمامی تبلیغات گمراه‌ کننده و غیرمسئولانه ارزهای دیجیتال اخطاریه های اجرایی صادر کرده است.
همچنین پس از موجی از پیشنهادات سیاستمداران برای تنظیم مقررات و مالیات بر صنعت، صنعت ارزهای دیجیتال استرالیا خود را برای یک گستره نظارتی گسترده آماده می کند. تنظیم کننده ها ممکن است اقدامات مشابهی را برای محافظت از سرمایه گذاران در نظر بگیرند.آکادمی ارز سنج سایت رسمی آموزش ارز دیجیتال و برگزار کننده دوره های حضوری آموزش ارز دیجیتال در ارومیه می باشد. 

تگ ها