همکاری نئوبانک اسپانیایی با شرکت فین تک مامبو

همکاری نئوبانک اسپانیایی با شرکت فین تک مامبو
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

Plazo، نئوبانک اسپانیایی، روز چهارشنبه 8 ژوئن اعلام کرد که با Mambu، پلتفرم فن آوری بانکداری ابری، با هدف دریافت وام برای محصولات خود همکاری مشترکی خواهند داشت. طبق بیانیه مطبوعاتی، این مشارکت به پلازو اجازه می دهد تا به بیش از 30000 محصول جدید دسترسی و آنها را گسترش دهند.

محصولات جدید وام دهی از طریق Plazo Credit S.L.U در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت، Plazo Credit S.L.U شرکت همکار دیگری ست که پس از ادغام با Mambu، اعتبار ایجاد خواهند نمود. پلازو نئو بانک دارای مجوز پول الکترونیکی تخصصی در راه حل های اعتباری در اسپانیا است و همکاری با Mambu در راستای گسترش خدمات پلازو خواهد بود.

اهداف همکاری Plazo با Mambu

این همکاری با امکان ایجاد یک سیستم مالی یکپارچه به کاربران اجازه می دهد تا کنترل کامل بر امور مالی شخصی خود را داشته باشند. همچنین طبق اظهارات الساندرو سشل، مدیر عامل پلازو، با استفاده از فن آوری و اکوسیستم Mambu، می ‌توان توسعه راه ‌حل‌های وام ‌دهی انعطاف ‌پذیر را تسریع و امکان ارائه خدمات مختلفی از جمله راه ‌حل‌های معاملاتی، پس ‌انداز و اعتباری را فراهم نمود.

از سوی دیگر پلازو پس از راه اندازی موفقیت آمیز پلتفرم خود در سال 2021، قصد دارد موقعیت خود را به عنوان یکی از برنامه های سلامت مالی پیشرو در اسپانیا تثبیت نماید. پلتفرم پلازو تا به امروز بیش از 100000 کارت نقدی مستر کارت صادر کرده است. علاوه بر آن، سیستم BNPL (اکنون بخرید، بعدا پرداخت کنید) نیز بخشی از اهداف همکاری نئو بانک با مامبو می باشد. 

پلازو تنها نئوبانک اسپانیایی ست که بانکداری روزانه را با راه‌ حل‌ های اعتباری نوآورانه و متناسب با نیازهای مشتریان خود ادغام کرده است. براساس اظهارات ویکتور ایندیانو، مدیر ارشد مامبو، با هدف موفقیت در دنیای مالی پرشتاب امروز، پلازو، مامبو را برای تقویت مدل عملیاتی پرسرعت خود انتخاب کرده است؛ مامبو با ایجاد زیرساخت هایی برای بانک ها و ارائه دهندگان خدمات مالی آنها را در دستیابی به اهداف خود یاری می کند. در دسامبر 2021، مامبو به ارزش شرکت 5.3 میلیارد دلار رسید و آن را به یکی از شرکت های فین تک آلمان تبدیل کرد.

همکاری نئوبانک ها با شرکت های فین تک

تا فوریه 2022 بیش از 250 نئوبانک در سراسر جهان وجود داشته است که در سه بخش اصلی؛ جذب مشتری، تعامل با کاربران و کسب درآمد از مشتریان فعالیت می کنند. همچنین نئو بانک ‌ها مدتی است که با فین ‌تک همکاری می‌ کنند تا خدمات خود را با هزینه کمتر به مشتریان ارائه دهند.
همچنین نئو بانک ‌ها خود نوعی از شرکت ‌های فن آوری مالی (فین‌ تک) هستند که خدمات بانکی و سایر خدمات مالی را ارائه می نمایند و به طور کامل به ‌صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن ‌های موبایل کار می‌کنند. به بیان ساده، آنها فقط بانک های آنلاین و بدون شعبه فیزیکی می باشند.

تگ ها