همکاری کیف پول دیجیتالBlocto با یاهو تایوان برای راه اندازی فروشگاه NFT یاهو

همکاری کیف پول دیجیتالBlocto با یاهو تایوان برای راه اندازی فروشگاه NFT یاهو
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

پورتو، شرکت سازنده بلوکتو، همکاری خود را با یاهو تایوان برای راه اندازی فروشگاه توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود در اواخر مارس اعلام کرده است. فروشگاه NFT با مجموعه A-Hoo (طلسم رسمی یاهو تایوان) شروع به کار کرده است.
بدین ترتیب فروشگاه NFT یاهو تایوان با همکاری Blocto، NFT و کیف پول دیجیتال ساخته خواهد شد. براساس داده های Blocto تمام سازندگان NFT در فروشگاه NFT یاهو تایوان به طور رسمی توسط یاهو تایوان سرپرستی و تأیید خواهند شد. همین امر می تواند راه را برای یک تجربه تجاری قابل اعتماد و تضمین کیفیت بهتر هموار کند.

اهداف پروژه NFT

تمرکز اصلی فروشگاه NFT ایجاد یک درگاه پرداخت فیات است که در آن پرداخت با کارت اعتباری نیز در دسترس خواهد بود، همچنین روش های پرداخت فیات بیشتری که برای آینده نزدیک برنامه ریزی شده است.
این پلتفرم همچنین بر قیمت مقرون به صرفه تاکید و دسترسی کاربران را به محصولات برتر NFT فراهم خواهد کرد. علاوه بر این، هدف اساسی بازار تمرکز بر NFT های توانمندساز کاربر می باشد.
هسوان لی، مدیر عامل پورتو گفت: بلاکتو با تخصص در فن آوری بلاک چین، پلتفرمی را با یاهو تایوان ایجاد می‌ کند تا هر کسی بتواند NFTهایی مانند «A-Hoo» را به آسانی خرید و جمع‌آوری کند.
بنابراین، هدف از این این همکاری جدید تسهیل فرآیند خرید و فروش NFT بصورت آنلاین و افزایش پذیرشNFT می باشد.
در همین رابطه، چن ته لین، معاون تجارت الکترونیک تایوان، گفت: یاهو تایوان با همکاری با کیف پول دیجیتال Blocto و استفاده از مزایای یاهو تایوان در رسانه و تجارت الکترونیک برای راه‌ اندازی فروشگاه NFT یاهو تایوان، NFTها را برای همه در دسترس قرار خواهد داد و سازندگان محلی می‌ توانند سرمایه‌ گذاری خود را به NFT تبدیل و گسترش دهند.
فروشگاه یاهو تایوانNFT از اواخر مارس با اولین مجموعه NFT خود "A-Hoo" آغاز به کار خواهد کرد. ""A-Hooبه طور گسترده در برچسب ها، محصولات مارک دار و جعبه های تحویل یاهو تایوان ظاهر خواهند شد. همچنین مجموعه های «A-Hoo» برای تجارت در بازار NFT Blocto - BloctoBay در دسترس خواهد بود.

رونق NFT در سالهای اخیر

داده‌ های ردیاب بازار DappRadar نشان می‌دهد که با افزایش محبوبیت دارایی‌های دیجیتال، فروش NFT در سال 2021 به نزدیک به 25 میلیارد دلار رسیده است. 
اطلاعیه راه اندازی NFT یاهو تایوان تنها چند روز پس از اعلام کوین بیس، صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، برای ایجاد برنامه های راه اندازی NFT شروع شد.
 همچنینFXEmpire همین دیروز، 16 مارس گزارش داد که مارک زاکربرگ، یکی از بنیانگذاران متا در حال کار راه اندازی NFT های اینستاگرام است.
رونق NFTها در فضای دیجیتال علیرغم نوسان اخیر بازارهای ارزهای دیجیتال ثابت بوده است. علاوه بر این، با ورود غول های مالی مانند HSBC به متاورس، به نظر می رسد که فضای NFT و متاورس در آینده نزدیک محبوبیت بسیاری پیدا خواهند کرد. همچنین HSBC قرار است قطعه زمینی را در متاورسِ سندباکس خریداری کند.

 

تگ ها