پاسخ ChatGPT به سوال در مورد قیمت بیت کوین در سال 2024

پاسخ ChatGPT به سوال در مورد قیمت بیت کوین در سال 2024
  • 13:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ما از ربات هوش مصنوعی ChatGPT پرسیدیم که قیمت بیت کوین در سال 2024 چقدر خواهد بود. این ربات نیز پاسخ دقیقی به ما ارائه کرد. بیت کوین بعد از پشت سر گذاشتن زمستان یخی ارزهای دیجیتال در سال گذشته، بازگشت قابل توجهی را در سال 2023 ترتیب داده است.
توجه داشته باشید، با کاهش فشارهای اقتصاد کلان و بهبود شرایط بازار، قیمت بیت کوین از ابتدای سال در میان افزایش علاقه سرمایه گذاران به بزرگ ترین رمز ارز دنیا تقریبا سه برابر شده است. با این حال، تاییدیه مورد انتظار افتتاحیه صندوق قابل معامله در بورس ETF در ایالات متحده که به عنوان یک کاتالیزور محوری برای احیای مجدد بیت کوین در نظر گرفته می شود، در کانون توجه قرار دارد. علاوه بر این، رویداد قریب الوقوع نصف شدن 2024، لایه دیگری از انتظار را اضافی می کند که از لحاظ تاریخی با افزایش قابل توجهی قیمت بیت کوین مرتبط است.
در این زمینه، فینبولد در 29 دسامبر با ربات هوش مصنوعی ChatGPT گفتگو کرد و به دنبال بینش آن درباره مسیر پیش بینی شده قیمت بیت کوین در سال 2024 و عوامل کلیدی بود که می تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد.
ربات هوش مصنوعی(ChatGPT) در پاسخ خود گفت که پیش بینی مسیر قیمت آینده بیت کوین به دلیل ترکیبی از عوامل نامشخصی که وارد عمل می شوند، یک کار چالش برانگیز است. با این حال، ابزار هوش مصنوعی تصدیق کرد که تایید احتمالی یک ETF بیت کوین و رویداد نصف شدن آینده می تواند کاتالیزورهای رشد قابل توجهی باشد و ممکن است به پویایی سمت عرضه کمک کند.
در مورد محرک های اصلی که می توانند به این رالی دامن بزنند، ربات چت OpenAI پنج عامل کلیدی را فهرست کرده است، از جمله ادامه روند صعودی مداوم، تایید ETF توسط تنظیم کننده های ایالات متحده، نوسانات بازار، نصف شدن تاثیر و تحولات کلان مثبت.
در این صورت، بزرگ ترین ارز دیجیتال دنیا یعنی بیت کوین می تواند از مرز 100 هزار دلار فراتر رود. این پیش بینی منعکس کننده برخی از صعودی ترین پیش بینی های قیمت بیت کوین است که در ماه های گذشته منتشر شده است. در همین حال، چت بات تاکید کرد که پیش بینی قیمت های کریپتو هنوز یک تلاش کاملا حدس و گمان است و اضافه کرد که قیمت واقعی بیت کوین ممکن است تحت تاثیر طیف گسترده ای از عوامل باشد که در حال حاضر پیش بینی دقیق آنها سخت است.