پایان پیش فروش Tamadoge همزمان با کاهش قیمت بیت کوین

پایان پیش فروش Tamadoge همزمان با کاهش قیمت بیت کوین
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

پیش فروش توکن های معرفی شده سال جاری همزمان با نوسانات نزولی مارکت افزایش یافته است. بدین ترتیب در چند ساعت گذشته پیش فروش تامادوج (TAMA) تا سقف 19 میلیون USDT پایان یافته است. همزمان قیمت بیت کوین در آستانه احساسات نزولی سرمایه گذاران و در 24 ساعت اخیر 6 درصد کاهش یافته است و به پایین ترین سطح روزانه خود رسیده است. پیش فروش توکن تامادوج در 25 جولای سال جاری با فروش بتا آغاز شد، که طی آن قیمت TAMA با تخفیف 0.01 دلار بوده است.

بر خلاف اکثر میم کوین ها، Tamadog به گونه ای طراحی شده است که کاربردی واقعی دارد و به عنوان ارز بومی یک پلتفرم بازی مورد استفاده قرار می گیرد. دارندگان این میم کوین می توانند این دارایی را مینت کرده و در بازی هاP2E  یا بازی برای کسب درامد استفاده کنند.

طبق گزارش CNBC؛ عملکرد پیش فروش میم کوین تامادوج از اتریوم و پلتفرم محبوب P2E فراتر رفته که یک شاخص قدرتمند از پتانسیل رشد آینده میم کوین است. براساس تحلیل برخی از کارشناسان؛ این میم کوین تا سال آینده شاهد رشد 10 برابری خواهد بود. تامادوج همچنین امتیاز بالایی در ضریب اعتماد کسب کرده، به طوری که CoinSniper یک KYC کامل را برای اعضای موسس و یک برچسب "100 درصد ایمن" از حسابرسی شبکه ارائه کرده است.

پیش ‌فروش تامادوج در ابتدا پیش ‌بینی می ‌شد تا سه ماهه چهارم سال جاری اجرا شود، اما در مجموع در کمتر از هشت هفته فروخته شد. بدین ترتیب ماه گذشته صرافی LBank در توییتر اعلام کرد که میم کوین TAMA را به لیست خود اضافه خواهد نمود. پیشنهاد اولیه لیست توکن ERC-20 تامادوج در یونی سواپ بوده است و قرار است این میم کوین با قیمت 0.03 دلار در این صرافی فهرست شود.

فهرست میم کوین در صرافی های ارز دیجیتال

از آنجایی که پیش ‌فروش تامادوج زودتر از حد انتظار به فروش رسیده است، تیم توسعه میم کوین هم اکنون در حال بررسی فهرست صرافی های ارز دیجیتال تاما در روزهای آینده است. همچنین اعلامیه نحوه انجام مراحل بعدی سرمایه‌ گذارای توکن ‌های TAMA در 20 سپتامبر در تلگرام و دیسکورد رسمی پروژه اعلام خواهد شد. سرمایه ‌گذاران تامادوج همچنین می‌ توانند به ‌روزرسانی‌ های شبکه را از طریق ایمیل دریافت نمایند.

به گزارش CNBC ؛ میم کوین بیش از 1 میلیون دلار در چند روز گذشته جمع آوری کرده است که با پتانسیل رشد 10 برابری توکن احتمالا کاتالیزور مرحله نهایی پیش فروش خواهد بود. میم کوین تامادوج همچنین توسط Bitcoinist، BeInCrypto، NewsBTC و اینفلوئنسرهای دیجیتال در رسانه های اجتماعی برجسته شده است.

همچنین طبق داده های اتر اسکن یک نهنگ غول پیکر اتریوم در روز گذشته معادل 55.8 اتریوم، میم کوین تامادوج خریداری کرده است که احتمالا یک مبادله به موقع بوده است، زیرا قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته 10 درصد کاهش یافته است.
 

تگ ها