پذیرش بیت کوین و سایر پرداخت های دیجیتال در Hublot

پذیرش بیت کوین و سایر پرداخت های دیجیتال در Hublot
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ساعت ‌های Hublot اکنون با ارزهای دیجیتال قابل خریداری می باشند. ساعت‌ ساز سوئیسی، Hublot، ساعت‌ های لوکس محدود جدید خود را با نام طرح ساعت ‌های Big Bang Unico Grey عرضه کرده است. پرداخت می تواند از طریق پلتفرم پرداخت دیجیتال BitPay انجام شود.

علیرغم وضعیت نزولی بازار ارزهای دیجیتال، این برندها در مورد پذیرش بیت کوین به عنوان یک گزینه پرداخت کاملاً خوشبین بوده اند و هم اکنون در مجموع 200 ساعت از این مجموعه به طور انحصاری در پلتفرم Hublot در دسترس قرار گرفته که با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال قابل پرداخت می باشند.

اخیراً برند ساعت سوئیسی Tag Heuer، اکسسوری Gucciو برند پوشاک Balenciaga شروع به پذیرش پرداخت های دیجیتال کرده اند. برخی از برندهای لوکس نیز در مرحله آزمایش محدود پرداخت های دیجیتال خود می باشند.

شرکت ها برای شروع پذیرش بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال به عنوان پرداخت، نیازی به دانش فنی در مورد صنعت ندارند و بسیاری از واسطه های پرداخت و ارائه ‌دهندگان خدمات ارزهای دیجیتال مانند BitPay، خدمات پرداخت را برای مصرف کننده تسهیل می کنند.

براساس وب سایت رسمی Hublot مشتریان می ‌توانند این ساعت‌ ها را با ارزهای دیجیتال در وب‌ سایت Hublot ایالات متحده خریداری نمایند. قیمت ساعتها با نسخه محدود Big Bang Unico Grey حدود 27200 یورو یا 22000 دلار در دسترس می باشد، براساس نمودار روزانه تریدینگ ویو قیمت بیت کوین در حال حاضر 20480 دلار می باشد که برای خرید یکی از این ساعت ها، باید کمی بیش از 1 بیت کوین پرداخت کرد.

ورود برند های لوکس به فضای وب 3

برندهای لوکسی مانند گوچی، بالمین و بالنسیاگا در فضای دیجیتال ورود کرده اند و اخیرا پرادا با انتشار NFT های خود به جمع برندهای لوکس پذیرنده ارزهای دیجیتال پیوسته است.

برند ساعت سوئیسی LVMH Tag Heuer نیز همزمان باHublotشروع به پذیرش پرداخت در دارایی های دیجیتال کرده است که خدمات خود را با مشارکت BitPayارائه می نماید. این برند در مجموع 12 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین، اتریوم و حتی دوج کوین را می پذیرد. این برند اخیرا تصمیم گرفته که پرداخت در استیبل کوین های وابسته به دلار نیز بپذیرد.

Tag Heuer پیش از این از اهداف خود برای ورود به فضای وب 3 رونمایی کرده است. این شرکت در نظر دارد با پذیرش گسترده ‌تر فن آوری بلاک چین از جمله توکن‌ های غیرقابل تعویض،NFT خدمات خود را در پرداخت های دیجیتال گسترش دهد.