پذیرش پرداخت بیت کوین کش در جزایر کارائیب، دبی، بمبئی

پذیرش پرداخت بیت کوین کش در جزایر کارائیب، دبی، بمبئی
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

حامیان بیت کوین کش از ابتدا تا کنون در مسیر پذیرش گسترده این ارز دیجیتال بوده اند که با آغاز سال 2022 این پذیرش چند برابر افزایش یافته است. پذیرش ارز دیجیتال همتا به همتای بیت کوین کش اکنون در سراسر جزایر کارائیب، همراه با دبی و بمبئی، مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفته است.

طبق داده های وب map.bitcoin.com در 3 ژوئن، اکنون هزاران تاجر در سراسر جهان وجود دارند که بیت کوین کش را برای کالاها و خدمات خود می پذیرند. بعلاوه، به گفته این وب سایت هم اکنون پذیرش ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین کش در دبی، بمبئی، سنت کیتس و نویس و سنت مارتن گسترش یافته است.

همچنین براساس گزارش Bitcoin.com، اخیرا رولاندو بریسون، عضو پارلمان سنت مارتن درخواست کرده است تا تمام حقوق خود را در بیت کوین کش دریافت نماید. همچنین براساس اطلاعات منتشر شده در Map.bitcoin.com در حال حاضر بیش از 160 شرکت بیت موین کش را در منطقه می پذیرند.

بیت کوین کش هم اکنون با ارزش بازار حدود 3.51 میلیارد دلار، در رتبه 26 بازار قرار دارد و سهم 0.27 درصدی از مارکت را در اختیار دارد. در حال حاضر هر واحد از بیت کوین کش با قیمت 184.17 دلار معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن 2.19 میلیارد دلار می باشد و در 24 ساعت گذشته 2.57 درصد کاهش یافته است.

گسترش پرداخت های دیجیتال در بیت کوین کش

بیت‌ کوین کش اکنون توسط پلتفرمCaribeeatsپذیرفته می‌ شود. همچنین از بیت کوین کش می ‌توان برای تحویل غذا و مواد غذایی در بیش از 15 کشور مختلف استفاده کرد. خدمات Caribeeats هم اکنون در باربادوس، دومینیکا، گرانادا، ایالات متحده، جامائیکا، مونتسرات، سنت کیتس، سنت لوسیا و غیره در دسترس می باشد.

همچنین براساس داده های ارائه شده در Reddit وmap.bitcoin.com، بیت کوین کش در دبی در شرکت های بزرگی مانند ماسالا مانترا، Tandoori Junction، Great Wok، مرکز غواصی برمودا، رستوران های زنجیره ای XFactor، Franck Muller خاورمیانه و هند و دهکده تجاری Perfetto Pizzeria پذیرفته می شود.

به طور مشابه، پذیرش بیت کوین کش در بسیاری از مراکز مالی بمبئیِ هند، نیز انجام می شود. در اواسط آوریل 2022 مدرسه مونته سوری هوسانا هاوس، مدرسه مستقر در بمبئی، اعلام کرد که اولین مدرسه هندی است که بیت کوین کش را می پذیرد.

در 2 ژوئن 22 نیز مرکز پزشکی Nahar اعلام کرد که اولین مرکز پزشکی در هند است که بیت کوین کش را می پذیرد. همچنین شرکت های بزرگ مستقر در بمبئی از جمله Jayant، Paramount Sports n Nutrition، Vig Refreshments، Super Waves، Copa، و فروشگاه Haute Dog Pet Salon & Boutique نیز بیت کوین کش را می پذیرند.
به گفتهmap.bitcoin.com، بیت کوین کش در جزایر دوقلوی کارائیب، سنت کیتس و نویس به طور قابل توجهی افزایش یافته است، مناطق ذکر شده در مجموع 159 مرکز پرداخت دارند که همگی بیت کوین کش را به عنوان گزینه پرداخت اضافه کرده اند.

پذیرش بیت کوین کش در مناطق دیگر جهان از جمله آنگویلا، آنتیگوا، ژاپن، ونزوئلا، اسلوونی، استرالیا، فیلیپین، ویتنام، غنا، زیمبابوه، آرژانتین و غیره گسترش بسیاری یافته است.
 

تگ ها