پذیرش پرداخت های دیجیتال توسط هتل Manor دبی

پذیرش پرداخت های دیجیتال توسط هتل Manor دبی
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

هتل Manor دبی اخیرا همکاری خود را با بایننس اعلام کرده است و اکنون قرار است خدمات پرداخت های دیجیتال را در دسترس میهمانان و مشتریان خود قرار دهد. پس از همکاری با بایننس، اکنون مهمانان می توانند از بایننس کوین، بیت کوین یا اتریوم برای پرداخت خدمات هتل استفاده نمایند. درگاه پرداخت دیجیتال هتل هم اکنون فعال و توسط بایننس مدیریت می شود.

درگاه پرداخت دیجیتال ایجاد شده توسط بایننس از طریق وب سایت هتل در دسترس خواهد بود. همچنین براساس بیانیه منتشر شده در وب ‌سایت رسمی هتل، اولویت اصلی و اساسی هتل Manor محافظت از حقوق مشتریان و صاحبان مشاغل و ایجاد قوانین نظارتی برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی خواهد بود.

افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال همزمان با حضور بایننس در امارات

براساس توضیحات ریچارد تنگ، رئیس منطقه ای بایننس در خاورمیانه و شمال آفریقا، MENA، دبی پس از ورود بایننس به منطقه در تلاش است که با ایجاد مشاغل مرتبط با ارزهای دیجیتال کاربران بیشتری را به منظور توانمندسازی جامعه ارزهای دیجیتال به کار می گیرد. 

وی افزود: بایننس نیز جدا از اطمینان از اینکه این پرداخت ‌ها با تدابیر امنیتی و حمایت از مصرف‌کنندگان همراه با حفاظت از حقوق صاحبان کسب ‌وکار مطابقت دارد، در تلاش است تا حضور خود را در خاورمیانه پایدار نماید. همچنین بایننس در تلاش است پذیرش ارزهای دیجیتال را با همکاری مؤسسات محلی برای کاربران خود افزایش دهد.

طبق گفته کارشناسان حوزه دیجیتال با افزایش وضوح نظارتی و تنظیم قوانین مربوط، احتمالا در آینده ای نزدیک بسیاری از اپراتورهای خدمات دیگر به ادغام ارزهای دیجیتال روی خواهند آورد. بسیاری از اپراتورهای خدمات دبی در چند ماه گذشته شروع به ادغام پرداخت های دیجیتال کرده اند.

افزایش پذیرش پرداخت ارزهای دیجیتال

اخیرا پذیرش پرداخت های دیجیتال رشد بسیاری داشته است و بیزینس های بیشتری خدمات خود را در ارزهای دیجیتال ارائه می نمایند. EuroSports Global، شرکت لوکس مستقر در سنگاپور که متخصص تجارت توزیع خودروهای فوق لوکس می باشد، شروع به پذیرش دارایی های دیجیتال برای کالاها و خدمات کرده است.

EuroSports Global اخیرا اعلام کرده که مشتریان می توانند برای خرید خودروهای لامبورگینی و آلفارومئو از ارزهای دیجیتال استفاده نمایند. EuroSports با همکاری FomoPay خدمات دیجیتال خود را فعال کرده و در دسترس کاربران خود قرار داده است. بیت کوین، اتریوم، یو اس دی کوین و تتر از جمله کوین های مورد پذیرش این شرکت خواهند بود.

همچنین اخیرا زنجیره تئاتر AMC با همکاری BitPay امکان خرید بلیط با دوج کوین را به گزینه پرداخت خود اضافه کرده است. پیش از این، AMC پرداخت بیت کوین و اتریوم را از طریق پی پال به خدمات خود اضافه کرده است.
همچنین طبق گزارش رسانه های جهانی، برخی از هتل ‌ها در حال برنامه‌ ریزی برای پذیرش توکن ‌های غیرقابل تعویض،NFT  می باشند، این اقدام از نگهداری موجودی غیرضروری در صورت لغو رزرو جلوگیری خواهد کرد.
 

تگ ها