پرداخت مالیات با ارز دیجیتال قانون جدید آمریکا

پرداخت مالیات با ارز دیجیتال قانون جدید آمریکا
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:1 دقیقه

چندین قانونگذار ایالات متحده قانون مالیات بر ارز مجازی را جهت به رسمیت شناختن ارز دیجیتال در اقتصاد معرفی کرده اند. این لایحه همچنین به دنبال گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال پایه برای پرداخت است.

دو تن از نمایندگان به نام های سوزان دلبن و دیوید شوایکرت قانون عادلانه مالیات ارز دیجیتال مجازی 2022 را معرفی کردند. این لایحه دو حزبی توسط نمایندگان کنگره "دارن سوتو Darren Soto" و "تام ایمر Tom Emmer"حمایت می شود.

قانونگذاران توضیح دادند که این لایحه قابل اجرا بر خریدهای انجام شده با ارز دیجیتال و همچنین استفاده از ارز دیجیتال برای پرداخت را گسترش داده و رسمیت آن در اقتصاد دیجیتال را بیشتر تقویت خواهد کرد.

قانون‌گذاران تاکید کردند که هر گونه سود ارز دیجیتال بدون توجه به اندازه یا هدف تراکنش باید به‌عنوان درآمد مشمول مالیات گزارش شود و حتی این قانون شامل خریدهایی به کوچکی خرید یک فنجان قهوه نیز خواهد شد.

 قانونگذاران با بیان اینکه روش موجود استفاده روزمره از ارز مجازی سخت است و گاهی بیشتر مردم را از استفاده آن منصرف می‌کنند و در پی آن رشد اقتصاد دیجیتال کمتر خواهد شد و قانون جدید مالیات بر ارز مجازی، تراکنش‌های شخصی که با ارز مجازی با سود 200دلار و کمتر هست را معاف از مالیات خواهد کرد.

جری بریتو، مدیر اجرایی اندیشکده ارزهای دیجیتال Coin Center، توضیح داد: برای اجرای درست قوانین ارز دیجیتال امروزه باید هر تراکنشی که انجام می گیرد ردیابی و گزارش شود, چه آن تراکنش معامله سرمایه‌گذاری 10000 دلاری باشد، چه در حال خرید یک آهنگ 99¢ به صورت آنلاین یا خرید یک لاته در یک کافه باشد.

نماینده دلبن نیز اظهار داشت: مقررات قدیمی در مورد ارز مجازی، پتانسیل آن را برای استفاده در زندگی روزمره ما در نظر نمی گیرد، در عوض آن را بیشتر شبیه یک سهام یا ETF می داند. او در پایان گفت: "این لایحه در را به روی نوآوری های بیشتر باز می کند و در نهایت اقتصاد دیجیتال ما را رشد می دهد.
نظر شما در مورد قانون منصفانه مالیات بر ارز مجازی چیست؟ در بخش نظرات به ما اطلاع دهید.

تگ ها