پلتفرم‌هایی که دنیای متاورس‌ را در آینده تقویت می‌کنند

پلتفرم‌هایی که دنیای متاورس‌ را در آینده تقویت می‌کنند
  • 07:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه:2 دقیقه

کوین اولری، سرمایه‌گذار مشهور (معروف به آقای شگفت انگیز در سریال تلویزیونی ABC Shark Tank) مردم را تشویق می‌کند تا فراتر از بیت‌کوین به دنبال فرصت‌هایی برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بلاک چین باشند، مانند اتریوم ($ETH) که می‌تواند پروژه های متاورس‌ در آینده را تقویت کند.

همانطور که توسط The Daily Hodl گزارش شده است، اولری در مصاحبه ای با کیتکو نیوز در 10 فوریه گفت: سرمایه گذاری در برخی از این پلتفرم های بزرگی که متاورس قرار است آنها را گسترش دهد یک ایده سرمایه گذاری معقول هست. Polygon، HBAR و Ethereum از جمله این پلتفرم هاست.

بنابراین من به مردم پیشنهاد می دهم که روی اتریوم ETH یا پالیگان Polygon، هدرا هش گراف HBAR ، هلیوم Helium ، سرمایه گذاری کنند. مجموعه های بسیار گسترده ای از این پلتفرم های نرم افزاری مختلف وجود دارد که نمی دانیم کدام یک موفق خواهند بود، اما برای تنوع روی آنها سرمایه گذاری خواهیم کرد.

در 17 ژانویه، در طی مصاحبه ای با آنتونی پمپلیانو، اولری دیدگاه خود را توضیح داد که رمزارزها به جای یک شکل جایگزین پول به نرم افزار قابل توسعه تبدیل شده اند. وی افزود: که از فرآیندی مشابه برای بررسی پروژه های رمزنگاری مانند شرکت های نرم افزار سنتی استفاده می‌کند، او از مثال Polygon برای توضیح رویکرد خود برای سرمایه گذاری در یک پروژه رمزنگاری استفاده کرد. در مورد ایجاد ارزش اقتصادی Polygon، تجمیع تراکنش ها و کارمزد کمتر در اتریوم یک ایده هوشمندانه و اقتصادی ست. همانطور که در سولانا (SOL ) از لایه دوم اتریوم برای کاهش تراکنش و بهبود تطبیق پذیری استفاده میشود که باعث سرعت تراکنش بالا و کارمزد کم میباشد.
با توجه با این که اینترنت اشیا روز بروز گسترش پیدا کرده است. ارز دیجیتالHelium با هدف بهبود اینترنت اشیا وایرلس، شروع بکار کرد و روز به روز بر جذابیت خود افزود. تیم توسعه هلیوم با ایجاد فضای جذاب اینترنت اشیاء کاربران بسیاری را جذب کرده است. از ویژگی های این پلتفرم پوشش شبکه های رادیویی تا شعاع خاصی میباشد و مایینیگ HNTاز جمله این موارد میباشد.

همچنین پروتکل هلیوم با الگوریتم اجماع جدید، بر اساس پروتکل BFT، کار می‌کند. با استفاده از این پروتکل، گره ها می‌توانند در زمانی که کیفیت اتصال شبکه متغیر است، به اجماع دست یابند. در این شبکه علاوه بر توکن HNT، توکن دیگری با عنوان Data Credit به منظور پرداخت با کارمزد کمتر وجود دارد که بحساب کاربری خود افراد متصل است. از این رو $ETH، $MATIC، $HBAR جز پروتکل های توسعه دهنده متاوررس در آینده نزدیک خواهند بود.
 

تگ ها