پیروزی Grayscale در برابر SEC

پیروزی Grayscale در برابر SEC
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

صنعت کریپتو دیروز خبر پیروزی پیشگامانه Grayscale Investments بر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) را تایید کرد. این دعوای مهم، احتمالات جالبی را در مورد تأیید بیت کوین ETF ایجاد کرده است.

بردی بزرگتر از تایید؟

جان دیتون، وکیل مشهوری که به نمایندگی از دارندگان XRP، از این پرونده در برابر SEC دفاع میکرد. همانطور که صنعت در مورد عواقب پیروزی Grayscale فکر می کند، دیتون بینش هایی در مورد چشم انداز و جدول زمانی ETF بیت کوین ارائه می دهد. تفسیر دیتون پس از گزارش بلومبرگ بلدتر شده است. در این گزارش تاکید شده است که حتی اگر نتیجه شکایت مستقیماً به روشن شدن یک ETF بیت کوین منجر نشود، ماهیت این برد پیامدهای مهمی برای محیط فراگیر ارزهای دیجیتال دارد. بر اساس این گزارش، این پیروزی به ویژه گواهی بر بیت کوین، ماینرهای آن، کوین بیس و کل حوزه ارزهای دیجیتال است.

جدول زمانی ETF بیت کوین:

در حالی که امید به تایید ETF بیت کوین محسوس است، وکیل XRP یک بررسی واقعیت را به جامعه ارائه می دهد. آرزوهای Grayscale برای ETF BTC همچنان بالاست، اما تایید فوری بعید به نظر می رسد. برخلاف اصل گزارش خبری بلومبرگ، دیتون در مورد تاسیس نهایی یک ETF بیت کوین مطمئن است. با این حال، جدول زمانی نامشخص است. در 29 آگوست، قاضی رائو از مدار کلمبیا درخواستGrayscale  را برای تبدیل محصول مالی آنها به صندوق معامله شده در بورس بیت کوین (ETF) تایید کرد. این یک پیروزی قابل توجه برای Greyscale در نبرد قانونی خود علیه SEC ایالات متحده بود، که قبلاً درخواست این شرکت برای تبدیل Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) به ETF را در 29 ژوئن 2022 رد کرده بود. مدیر عامل Grayscale، Michael Sonnenshein، به سرعت به حساب X خود (که قبلاً توییتر نامیده می شد) رفت تا این تصمیم را جشن بگیرد. او از جامعه ابراز قدردانی کرد و با به روز رسانی به این نتیجه رسید که تیم حقوقی شرکت به طور فعال در حال بررسی نظر دادگاه برای ارزیابی مراحل بعدی است.