پیشنهادهای شغلی جدید ریپل

پیشنهادهای شغلی جدید ریپل
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از پیروزی جزئی بر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، به نظر می رسد ریپل توجه خود را به سمت جلوگیری از تکرار چنین شکایتی معطوف کرده است.

ریپل استعداد سازگاری می خواهد:

ریپل ظاهراً به دنبال بهبود انطباق خود با تحریم ها و تحولات نظارتی از طریق رویکردی فعال تر است. برای این منظور، استعدادهایی را برای ایفای نقشی که به عنوان «متخصص Web3، جهانی KYC و Due Diligence» تبلیغ می شود، استخدام می کند. شغلی که دارای دامنه دستمزد 85000 تا 106000 دلار است، تبلیغ می‌شود که "به شدت بر انجام اقدامات لازم برای کاهش خطرات نظارتی، شهرت و تحریم‌های مرتبط با مشتریان نهادی، طرف‌های مقابل و شرکای شرکت ریپل برای اطمینان از انطباق با مبارزه با پولشویی متمرکز است. AML")، مقابله با تامین مالی تروریسم، مقررات تحریم های اقتصادی مانند قانون اسرار بانکی ("BSA") و قانون میهن پرستان ایالات متحده." با توجه به این پیشرفت‌ها، مونیکا لانگ از ریپل در ایالات متحده اخیراً استراتژی شرکت را بیان کرد و گفت: «ما در مورد این موضوع بسیار هیجان‌زده هستیم زیرا اکنون شفافیت در مورد نحوه انجام کسب و کار ریپل در آینده داریم. و ما در حال از سرگیری فعالیت در بازار ایالات متحده هستیم." این بیانیه نشان دهنده قصد ریپل برای ادامه عملیات خود در ایالات متحده است. این استخدام همچنین به تلاش‌های ریپل برای کاهش تخلفات نظارتی پس از نبرد 3 ساله با SEC اشاره می‌کند.

یک شیفت استخدام جهانی نشان دهنده توسعه جاه طلبانه ریپل است:

ریپل یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال بوده که به استخدام استعدادها در زمانی که اخراج‌ها امری عادی در صنعت است، ادامه داده است.GlobalData ، یک شرکت تجزیه و تحلیل داده، گزارش می دهد که ریپل آگهی های شغلی خود را در طول ژانویه تا آوریل 2023 به میزان 26.9 درصد نسبت به مدت مشابه در سال 2022 افزایش داده است. در حالی که روند استخدام در ایالات متحده اندکی کاهش یافته است، ریپل به طور قابل توجهی آگهی های شغلی را افزایش داده است. کانادا، لهستان، هند و سایر کشورها. شرلا سریپرادا، تحلیلگر بنیادی کسب و کار در GlobalData، در آن زمان خاطرنشان کرد: «تصمیم ریپل برای استخدام کارمندان خارج از ایالات متحده منعکس کننده یک حرکت استراتژیک به سمت گسترش جهانی، دسترسی به استعدادهای بین المللی است و در عین حال بر چالش های نظارتی در ایالات متحده با تنوع بخشیدن به حضور خود در سایر کشورها غلبه می کند.” این بدان معناست که علیرغم تعهد خود به باقی ماندن در بازار ایالات متحده، ریپل به طور فعال به دنبال استعدادها در سایر حوزه های قضایی است. این به استراتژی گسترش جهانی به جای تمرکز بر یک بازار واحد اشاره دارد. با این حال، علیرغم رشد ریپل، توکن XRP بومی آن همچنان در بازار با مشکل مواجه شده است. داده‌های Coinmarketcap نشان می‌دهد که آلت‌کوین در روز گذشته 4.15 درصد کاهش یافته و در زمان نوشتن 0.5038 دلار معامله می‌شود.
 

تگ ها