پیشنهاد استفاده از گزینه پرداخت دوج کوین در توییتر توسط ایلان ماسک

پیشنهاد استفاده از گزینه پرداخت دوج کوین در توییتر توسط ایلان ماسک
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس گزارش CNBC در روز دوشنبه 4 آوریل، طبق پروندهG13 کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ،SEC که در آن روز منتشر شد نشان داد که ماسک مالک 73,486,938 سهام توییتر می باشد که نشان دهنده 9.2 درصد سهام غیرفعال در شرکت توییتر است. لازم به ذکر است که کمتر از دو هفته قبل، ماسک از توییتر به دلیل عدم حمایت کافی از آزادی بیان انتقاد کرده بود.

Twitter Blue یک اشتراک ماهانه است که به مشتریان وفادار توییتر دسترسی انحصاری به ویژگی‌ های خاص و سفارشی ‌سازی برنامه ‌ها را با هزینه ‌ای اندک ارائه می دهد که اشتراک پرداخت ماهانه آن از 3 ژوئن 2021 راه اندازی شده است. در پست وبلاگ توییتر ذکر شده است که اشتراک توییتر آبی ویژگی های برتری را برای کاربران فراهم می کند.

 توییتر آبی که در توییتر برای iOS، اندروید و وب در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند در دسترس است، حدود 3 دلار در ماه هزینه دارد. توییتر در بخش Help Center وب سایت خود اشاره کرده است که پرداخت برای اشتراک توییترBlue باعث حذف نمایش تبلیغات نمی شود.

پشنهادات ماسک برای بهبود توییترBlue

روز شنبه، 9 آوریل، کاربر پرکار توییتر و مدافع دوج کوین، ایلان ماسک، که مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس است، توصیه هایی در مورد چگونگی بهبود توییتر ارائه کرده است. برای اطلاع از قیمت لحظه ای دوج کوین به سایت ارز سنج مراجعه کنید.

همه کسانی که برای Twitter Blue ثبت نام می کنند با پرداخت 3 دلار در ماه باید یک علامت تأیید هویت دریافت کنند. مدیر عامل تسلا معتقد است که هزینه اشتراک باید به 2 دلار در ماه کاهش یابد و تبلیغات آن حذف و هزینه اشتراک با ایجاد گزینه پرداخت در دوج کوین پرداخت شود.

دوج کوین که ابتدا در 6 دسامبر 2013 به عنوان یک ارز دیجیتال غیر متمرکز و همتا به همتا به عنوان سرگرمی توسط بیلی مارکوس و جکسون پالمر ساخته شد. از آن زمان تا کنون، محبوبیت آن به طور قابل توجهی افزایش یافته است، تا جایی که در حال حاضر یازدهمین ارز دیجیتال با ارزش بازار و نزدیک به 20 میلیارد دلار سرمایه دارد.

در اواخر دسامبر 2021، ماسک در مصاحبه ای برای پادکست Lex Fridman در مورد بیت کوین و معایب آن از دوج کوین به عنوان نوعی پرداخت نام برده است.
 براساس اظهارات وی در آن زمان، دوج کوین به ‌طور تصادفی، فقط تعداد ثابتی کوین دارد که هر سال بصورت ثابت تولید می شود. بنابراین با وجود تورم کوین عدد تولید شده ثابت می باشد که با توجه به این ویژگی درصد تورم الزاماً در طول زمان کاهش خواهد یافت.

آکادمی ارز دیجیتال ارزسنج جامع ترین و تخصصی ترین مرجع در حوزه آموزش ارز دیجیتال و بلاک چین و کسب در آمد از آن، دوره جامع پرایس اکشن و تحلیل تکنیکال و همچنین برگزار کننده دوره های آموزشی حضوری در ارومیه و همچنین ارائه سیگنال ارز دیجیتال در همیار تریدر ارز سنج می باشد.