پیش بینی قیمت دوج کوین توسط متخصصان Finder

پیش بینی قیمت دوج کوین توسط متخصصان Finder
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

پرتال مقایسه قیمت Finder پیش بینی قیمت دوج کوین خود را در چند روز گذشته به روز کرده است. براساس آخرین نظرسنجی سه ماهه در خصوص قیمت آتی دوج کوین؛ 55 درصد کارشناسان اظهار داشته اند که دوج کوین تمام ارزش خود را از دست خواهد، 21 درصد متخصصان حوزه دیجیتال معتقدند که دوج کوین از ارز رمزپایه به میم باز خواهد گشت و 24 درصد دیگر گفته اند که نسبت به عملکرد آینده دوج کوین مطمعن نیستند.

در رابطه با اینکه چه زمانی قیمت دوج کوین تمام ارزش خود را از دست خواهد داد، 3 درصد کارشناسان معتقدند که دوج کوین تا پایان سال جاری به صفر خواهد رسید، 12 درصد دیگر اظهار دااشته اند که احتمالا این ارز تا پایان سال 2023 وجود نخواهد داشت، 9 درصد کارشناسان نیز احتمال صفر شدن آنرا تا دو سال دیگر پیش بینی کرده اند 30 درصد کارشناسان نیز معتقدند که دوج کوین تا سال 2025 یا سال های بعد از آن ارزش خود را به طور کامل از دست خواهد داد.

احتمال بهبود وضعیت دوج کوین

در حالی که اکثر کارشناسان فایندر به آینده بلندمدت دوج کوین اعتماد ندارند، برخی از آنها از جمله واکر هلمز نسبت به صعود دوج کوین خوش بین بوده و اظهار داشته است که قیمت دوج کوین تا پایان سال به 0.40 دلار خواهد رسید. به گفته وی دوج کوین با وجود حامیان بزرگی از جمله ایلان ماسک کاربرد کمی در توسعه فن آوری دارد، با این حال این ارز توانایی جذب محتوا و توسعه دهنگان خلاق را داراست.

تخمین صعودی دوج کوین توسط برخی از کارشناسان، میانگین ارزش تخمین پانل متخصصان را افزایش داده است. پانل متخصصان فین ‌تک Finder.com میانگین پیش ‌بینی پایان سال 2022 را 0.08 دلار اعلام کرده اند و احتمالا دوج کوین تا پایان سال 2022 شاهد افزایش ملایمی در ارزش خود خواهد بود.

طبق پیش بینی 40 درصد کارشناسان فایندر، دوج کوین تا سال 2025 حدود 0.19 دلار ارزش خواهد داشت و احتمالا تا سال 2030 به 0.64 دلار خواهد رسید. تعداد معدودی از کارشناسان نیز اظهار داشته اند که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، دلیل محبوبیت دوج کوین است و احتمالا بدون حمایت وی دوج کوین از بین می رفت.

نگهداری یا فروش دوج کوین

با وجود خوش بینی برخی از کارشناسان؛ پیش ‌بینی ‌های کوتاه ‌مدت ماه جولای در مقایسه با نتایج نظرسنجی ژانویه به طور قابل ‌توجهی کاهش یافته است. در زمان انتشار خبر قیمت دوج کوین برابر با 0.070534 دلار بوده است.

در نهایت؛ اکثریت اعضای کارشناسان فایندر برابر با 71 درصد آنها توصیه به فروش این ارز کرده و تنها یک چهارم یا 24 درصد کارشناسان از سرمایه گذاران خواسته اند که این دارایی دیجیتال خود را نگه دارند، 4 درصد دیگر نیز اکنون را بهترین زمان خرید می دانند.

کارشناسان فایندر اخیراً پیش ‌بینی ‌هایی درباره چندین ارز دیجیتال دیگر از جمله قیمت بیت ‌کوین، اتریوم، کاردانو، سولانا و بایننس کوین انجام داده ‌اند. در ماه می پنل متخصصان مرگ شیبا اینو را پیش ‌بینی کرده است.