پیش بینی قیمت چیلیز همزمان با افزایش ارزش توکن های پورتو، آلپاین و سانتوس

پیش بینی قیمت چیلیز همزمان با افزایش ارزش توکن های پورتو، آلپاین و سانتوس
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

با افزایش قیمت اکثر توکن های فن قیمت توکن چیلیز به روند صعودی خود ادامه داده و قیمت CHZ به سطح 0.18 دلار رسید که نزدیک به بالاترین سطح این ماه یعنی 0.1911 دلار بوده است. این رقم نسبت به پایین ترین سطح در سال جاری بیش از 128 درصد افزایش یافته و ارزش بازار توکن را به بیش از 956 میلیون دلار رسانده است.

چیلیز یک پروژه بلاک چین پیشرو در حوزه ورزش و سرگرمی است. این پلتفرم امکان ساخت و راه اندازی توکن فن را برای تیم های ورزشی فراهم می کند. همچنین Chiliz مالکSocios ، پلتفرم توسعه توکن فن است. این پلتفرم از طریق بلاک چین Chiliz ایجاد شده است.

توکن فن نیز ارز دیجیتالی است که امکان تعامل موثر تیم ورزشی با هواداران را فراهم می کند. در واقع توکن های هواداری امکان دسترسی به انواع امتیازات عضویت مرتبط با هواداری از جمله امکان ارائه رای در مورد تصمیمات باشگاه، جوایز، محصولات و تجربیات جدید را فراهم می کنند. همچنین توکن های فن راهکاری برای کسب درآمد بیشتر باشگاه ها می باشند.

رشد صنعت توکن هواداری یا فن

صنعت توکن فن در چند ماه گذشته رشد بسیاری کرده است. در حال حاضر 67 توکن فن وجود دارد که مجموع ارزش بازار آنها بیش از 350 میلیون دلار است. برخی از بزرگترین توکن های هواداری صنعت از جمله پاری سن ژرمن، بارسلونا، اف سی پورتو و منچستر سیتی از محبوبیت بالایی برخوردارند.

با توجه به رشد صنعت، چیلیز در چند ماه گذشته چندین همکاری بزرگ در راستای توسعه توکن های هواداری باشگاه ها انجام داده است. این پلتفرم در آخرین همکاری خود 100 میلیون دلار از سهام بارسا را در اختیار گرفت؛ بدین ترتیب باشگاه بارسلونا از بلاک چین برای ساخت محصولات NFT و متاورس خود استفاده خواهد نمود.

روند صعودی قیمت چیلیز همزمان با روند صعودی بازار

در روز سه شنبه 16 آگوست عملکرد صعودی و مثبت توکن های فن در اکوسیستم همزمان با افزایش قیمت Chiliz همچنان صعودی بوده است. برای مثال، قیمت توکن هواداری سانتوس اف سی در 24 ساعت گذشته 23 درصد افزایش یافته است. به طور مشابه، توکن های پورتو و آلپاین نیز بیش از 10 درصد رشد کرده اند. با این حال، بسیاری دیگر مانند بارسا، اتلتیکو مادرید و یوونتوس همگی به شدت کاهش یافته اند.

طبق نمودار چهار ساعته تریدینگ ویو قیمت چیلیز در چند هفته گذشته در یک روند صعودی قوی بوده و از میانگین متحرک 25 روزه و 50 روزه بالاتر رفته است. همچنین از سطح مقاومت مهم 0.1639 دلار که بالاترین سطح در 1 آگوست بوده، صعود کرده است.

طبق پیش بینی کارشناسان با توجه به عملکرد اخیر، قیمت Chiliz احتمالا به افزایش خود ادامه خواهد داد و معامله گران صعودی سطح مقاومت کلیدی بعدی را در 0.20 دلار هدف قرار خواهند داد. در عین حال حرکت به زیر سطح حمایت 0.16 دلار روند صعودی را متوقف خواهد کرد.