پیش بینی قیمت Dogecoin تا 31 اکتبر 2022

پیش بینی قیمت Dogecoin تا 31 اکتبر 2022
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

علیرغم ماهیت پرتلاطم بازار ارزهای دیجیتال از آغاز سال 2022، سرمایه ‌گذاران دوج کوین نسبت به بهبود قیمت میم کوین خوش ‌بین بوده و امیدوارند شاهد بهبود گسترده در مارکت و در قیمت دوج کوین باشند. طبق پیش بینی کارشناسان کوین مارکت کپ؛ میم کوین دوج تا پایان اکتبر 2022 با قیمت متوسط 0.06748 دلار معامله خواهد شد. 

این پیش بینی بر اساس نظر سنجی از 1043 کاربر جامعه دوج ارائه شده است. این نظر سنجی از تابع "تخمین قیمت" استفاده می کند و اعضا را قادر می سازد تا قیمت را پیش بینی نمایند. در واقع، قیمت تخمینی دوج کوین نشان‌ دهنده افزایش 0.00716 دلاری یا بیش از 11.87 درصدی در 31 اکتبر 2022 خواهد بود. طبق گزارش، احساسات جامعه برای نوامبر نیز صعودی است.

با توجه به 459 رای ثبت شده، جامعه پیش ‌بینی کرده است که قیمت دوج کوین تا پایان نوامبر با میانگین قیمت 0.0678 دلار شاهد افزایش بیش از 12.38 درصدی خواهد بود.

طبق پیش بینی احتمالا قیمت بیت ‌کوین نیز تا پایان اکتبر رشد خواهد کرد. با این حال، مدیر عامل صرافی بای بیت اظهار داشته که افزایش چالش های اقتصاد کلان باعث افزایش ترس در بازار ارزهای دیجیتال خواهد شد و احتمالا مارکت شاهد یک روند نزولی دیگر خواهد بود.

روند قیمتی دوج کوین در چند ماه اخیر

این تخمین قیمتی در حالی صورت گرفته که ارزش دوج در بازار از آگوست 30 درصد کاهش یافته است. خریداران در تحریک بازار برای خرید ناموفق بوده و قیمت تقریبا در یک روند نزولی تثبیت شده است. در حال حاضر اگر خریداران نتوانند سطح حمایت بالاتر از 0.06 دلار را حفظ کنند، قیمت دارایی افت قابل توجهی خواهد داشت.

تحلیلگر ناشناس ارز دیجیتال با نام مستعار Altcoin Sherpa اخیرا اعلام کرده است که قیمت دوج کوین نزدیک به محدوده پایین آن است و خرید میم کوین با این قیمت سوداگرانه عاقلانه نیست. از نظر وی؛ پامپ و افزایش قیمتی دوج حتی اگر اتفاق بیافتد، فقط برای مدت کوتاهی ادامه خواهد داشت.

با این حال؛ به لطف حمایت ایلان ماسک، مارکت در ماه ‌های اخیر شاهد افزایش استفاده از دوج کوین بوده ‌است. تسلای ایلان ماسک در ابتدای سال جاری دوج کوین را به گزینه پرداخت های شرکت افزوده است. اسپیس ایکس دیگر شرکت ایلان ماسک نیز چند ماه پس از تسلا دوج کوین را به عنوان گزینه پرداخت پذیرفته است.

علاوه بر ایلان ماسک، BigCommerce، تامین ‌کننده نرم ‌افزار برجسته برای خرده ‌فروشان، اخیرا با همکاری پردازنده‌ های پرداخت ارز دیجیتال BitPay و CoinPayments شروع به پذیرش ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت‌ کوین، دوج کوین و اتریوم کرده‌ است.

با این حال، دوج کوین اکنون با قیمتی 91 درصد پایین تر از بالاترین قیمت خود معامله می شود که در 8 می سال گذشته به ثبت رسیده است، روزی که ایلان ماسک اولین بازی خود را در Saturday Night Live انجام داد، و با حمایت از دوج کوین قیمت دارایی را به بالاترین حد رساند.