چرا مدیر سرمایه گذاری Fidelity معتقد است بیت کوین طلا است!

چرا مدیر سرمایه گذاری Fidelity معتقد است بیت کوین طلا است!
  • 09:10 1402-10-09
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

طبق خبری که منتشر شده است، مدیر سرمایه گذاری شرکت فیدلیتی(Fidelity) معتقد است بیت کوین طلا است و ارزش سرمایه گذاری بالایی دارد. همچنین این شخص گفته است که قیمت بیت کوین در آینده می تواند بالا رود و دارندگان و خریداران بیت کوین سود زیادی کسب کنند.
جورین تایمر که مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری Fidelity Investments است، اخیرا بینش هایی درباره پتانسیل رمز ارز بیت کوین ارائه کرده و تا آنجا پیش رفته است که بیت کوین را به طلا تشبیه کرده است. جورین تایمر در پستی که در شبکه اجتماعی X(توییتر سابق) منتشر کرده است، اشاره کرد که بیت کوین یکی از برترین رمز ارزهای موجود در بازار کریپتو است که می تواند ویژگی های یک توکن عالی را داشته باشد.
توجه داشته باشید که جورین تایمر معتقد است ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) می تواند گزینه خوبی برای محافظت در برابر تورم باشد. به همین دلیل بیت کوین را طلای دیجیتالی می نامد. این شخص بیشتر درباره منحنی پذیرش بیت کوین توضیح داد و بیان کرد که تا الان از یک شکل منحنی S معمولی پیروی کرده است که این رمز ارز در کنار سایر نوآوری های اصلی قرار می دهد. جورین تایمر منحنی پذیرش ارز دیجیتال بیت کوین در سال 2020 را مانند منحنی پذیرش تلفن های همراه در دهه 80 و 90 دانست.
با این حال به نظر می رسد ارز دیجیتال بیت کوین به مرحله دیگری در منحنی پذیرش رفته است. او همچنین پیشنهاد کرد که بیت کوین از مرحله رشد سریع عبور کرده است، چون منحنی پذیرش آن هموار شده است. تایمر باور دارد که اکنون شباهت هایی با منحنی پذیرش اینترنت در دهه 2000 دارد، چون بیت کوین از سال 2021 پیشرفت زیادی نکرده است و ثابت مانده است. به طور کلی، جورین تایمر معتقد است بیت کوین طلای دیجیتال است و سرمایه گذاری روی این رمز ارز ارزش بالایی دارد.